Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه مینی‌بوسرانی کشور گفت: با توجه به افزایش شدید قیمت مینی بوس نوسازی ناوگان از توان رانندگان خارج شده و تنها از طریق کمک های بلاعوض دولت ممکن خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، غلامرضا غضنفری در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، در خصوص وضعیت فعلی ناوگان مینی بوسرانی عنوان کرد: متاسفانه ناوگان مینی بوسرانی به دلیل فرسودگی هر سال وضعیت بدتری نسبت به سال گذشته دارد به طوری که میزان جا به جایی مسافر که در سال 83 ، 37 درصد بوده اکنون به دلیل فرسودگی ناوگان به کمتر از 20 درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا اخیرا جلساتی را با سازمان راهداری داشتیم و مسئولین سازمان قول مساعدت نوسازی 500 تا هزار دستگاه مینی بوس در سال با استفاده از تسهیلات80 درصد دادند اما مسأله این است که نوسازی ناوگان هر سال در حد حرف باقی خواهد مانده و اجرایی نمی شود.ضمن اینکه با وجود تسهیلات نیز رانندگان با توجه به افزایش شدید قیمت مینی بوس، توان نوسازی نخواهند داشت.

مدیرعامل اتحادیه مینی‌بوسرانی کشور اظهار داشت: نوسازی ناوگان با توجه به افزایش قابل توجه مینی بوس تنها با کمک های بلاعوض دولت امکان پذیر خواهد بود زیرا آورده متقاضی با توجه به اسقاط مینی بوس 20 ،30 میلیون است اما مینی بوسی که صد میلیون تومان قیمت داشته اکنون به یک میلیارد تومان رسیده است.

غضنفری در پایان خاطرنشان کرد: نوسازی ناوگان مینی بوسرانی با کمک های بلاعوض به نفع دولت است و حتی اگر دولت مینی بوس رایگان در اختیار ما قرار دهد هزینه آن ظرف مدت 5 سال جبران می شود چرا که با نوسازی مصرف سوخت ناوگان کاهش یافته و صرفه جویی در مصرف سوخت به نفع دولت خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نوسازی ناوگان نوسازی مینی بوس ناوگان مینی بوسرانی کمک های بلاعوض نوسازی ناوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز حادثه انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی به دیسپچ مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت، مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از آنها به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر بعدی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6094569

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای