Web Analytics Made Easy - Statcounter

      خريد اینترنتی كاپشن
حتما شما هم دیده‌اید كه اواخر آذر ماه و شروع ماه دي، فروشگاه‌های اينترنتي از جمله دایان شاپ در سايت و پيجشان محصولات جديد زمستانی‌شان را بارگذاري می‌کنند.
كاپشن جزو معروف‌ترین و اصلی‌ترین محصولاتي است كه تقريبا می‌توان گفت اکثر افراد در قالب فروشگاه‌ اينترنتي عرضه می‌کنند. اگر اهل خريد اينترنتي هستيد و فرصت و زمان كافي براي خريد كاپشن به صورت حضوري نداريد، ولي از طرفي هم مردد هستيد و نمی‌دانید در خريد اینترنتی كاپشن چه مواردي را درنظر بگيريد تا بتوانيد با ساير لباس‌ها و ملزومات زمستاني ست كنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين بخش قصد داريم راهنماي كاملي در خصوص خريد كاپشن بدهيم.
 
 
انواع كاپشن    
در اين قسمت به معرفي انواع كاپشن می‌پردازیم.
 
کاپشن کژوال
 اگر سرمايي هستيد و با شروع فصل پاييز و زمستان دنبال گرم‌ترین كاپشن هستيد، خريد كاپشن كژوال گزينه مناسبي است. اين كاپشن بافت بسيار گرمي دارد. به لحاظ ظاهري و زيبايي هم معروف به كاپشن‌هاي معمولي هستند و وزن و حجم زيادي دارد. اگر هدفتان از خريد كاپشن گرم شدن است و دنبال ست شدن و زيبايي ظاهري نيستيد اين كاپشن براي استفاده روزانه بسيار پرفروش است.
کاپشن کلاه‌دار
خيلي از افراد موقع خريد كاپشن، دنبال كاپشن کلاه‌دار می‌گردند. كاپشن کلاه‌دار اگرچه جزو کاپشن‌های معمولي و براي استفاده روزانه پيشنهاد می‌شود، اما برتري آن نسبت به ساير کاپشن‌ها اين است كه زير باران و برف مثل چتر عمل می‌کنند و از خيس شدن سر و صورت جلوگيري می‌کند.
كلاه اگرچه از اين جهت مناسب است، اما ممكن است به دليل حجم اضافه شده به كاپشن خيلي‌ها نپسندند. به همين دليل توليدكنندگان سعي كردند کاپشن‌هایی را توليد كنند كه كلاه آن قابليت باز و بسته شدن داشته باشد. همين موضوع، خريد كاپشن کلاه‌دار را چند برابر كرده است.
کاپشن خزدار
 
 حتما شما هم در خيابان افرادي را دیده‌اید كه كاپشن خزدار پوشیده‌اند. ممكن است با ديدن آن‌ها ياد اسكيموها افتاده باشيد. تصور شما درست است زيرا کاپشن‌های خزدار براي اولين بار در قطب شمال مشاهده شده است. به اين صورت كه به دليل سرماي زياد آن منطقه، افراد از پوست حيوانات اقدام به توليد خز طبيعي و دوخت كاپشن می‌کردند. خريد كاپشن خزدار مناسب افرادي است كه علاوه بر گرم شدن به ظاهر و استايلي خاص و جذاب هم اهميت می‌دهند.  
کاپشن اسپورت    
آخرين نوع كاپشن، خريد اینترنتی كاپشن اسپرت مردانه و زنانه است. اگر ورزشكار هستيد و اهل كوهنوردي در زمستان، خريد كاپشن ورزشي را پيشنهاد می‌کنیم. ممكن است بپرسيد فرق اين کاپشن‌ها با کاپشن‌های معمولي چيست؟ فرق آن‌ها در ضخامتشان است. كاپشن ورزشي ضخامت كمتري دارد. به همين دليل ورزشكار احساس سبكي و راحتي دارد و به راحتي می‌تواند ورزش كند.
 
  نكاتي كه زمان خريد اینترنتی كاپشن توجه كنيد   در این بخش فروشگاه دایان شاپ نکاتی را جهت خرید اینترنتی کاپشن به شما معرفی می کند.   عایق کاپشن
به عايق كاپشن توجه كنيد. عايق در واقع همان موادي است كه بين پارچه و آستر قرار می‌گیرد. جنس آن می‌تواند پشم، پشم شيشه يا الياف باشد. البته خيلي تا معتقدند كه بهترين نوع عايق جنس پر و كرك است. اين عايق محافظي است كه از سرد شدن و نفوذ سرما به بدن جلوگيري می‌کند. اگر عايق كاپشنتان كرك و پر است توجه داشته باشيد كه در صورت خيس شدن بايد اجازه دهيد كامل خشك شوند.   کیفیت
در خريد اینترنتی كاپشن كيفيت آن را در نظر بگيريد. به اين معنا كه كاپشني را بخريد در برابر آسیب‌های مختلف دوخت و پارچه آن خراب و غيرقابل استفاده نشود. به عنوان مثال اگر زمان خريد اینترنتی كاپشن در سایت دیدید كه نوشته است این کاپشن نیاز به دقت و مراقبت ویژه دارد تا آسيب نبيند، سعي كنيد آن را نخريد، زيرا كاپشن با كيفيت طوري طراحي و توليد شده است كه به راحتي آسيب نمی‌بیند.
  ضدآب و ضد باد باشد   موقع خريد كاپشن توجه كنيد كه ضدآب و ضد باد باشد. براي تشخيص اين ویژگی‌ها به جنس روي كاپشن توجه كنيد. کاپشن‌هایی كه جنس نايلون، پلی‌استر يا باراني دارند معمولا ضد آب و ضد باد هستند.
 
به نوع دوخت كاپشن توجه داشته باشيد كه منظم دوخته شده باشند و ايراد شكافي يا خارج شدن از جاي دوخت نداشته باشند.
  اندازه و طول کاپشن
اندازه و طول كاپشن فاكتور مهمي است كه علاوه بر گرم نگه‌داشتن می‌تواند استايل شما را جذاب‌تر كند. به اين صورت كه هر چه كاپشن بلندتر باشد زيباتر و گرم‌تر است.   انواع نيم بوت
  در اين قسمت، قصد داريم به معرفي انواع نيم بوت زنانه و مردانه كه محبوب‌تر و پرفروش‌تر هستند، بپردازيم.
  انواع نيم بوت زنانه نيم بوت زنانه تنوع بسياري بالايي دارد كه به برخي از آن‌ها اشاره می‌کنیم.   -نيم بوت پاشنه دار
   اين نيم بوت‌ها مناسب مراسم رسمي و مهماني هستند و معمولا براي استفاده روزانه پيشنهاد نمی‌شود. - نيم بوت چلسی  
از قدیمی‌ترین نيم بوت‌هايي هستند كه طرفداران خاص خودش را دارد. معمولا پاشنه تخت هستند و دو كش نرم بغل كفش دوخته شده است. ظاهري بسيار ساده و جذاب دارند و با اكثر تیپ‌های زمستاني ست می‌شوند. - نيم بوت جلو باز   نيم بوت جلو باز ظاهري بسيار خاص و منحصر به فرد دارد. براي كه تمام فصول مناسب است.
انواع نيم بوت مردانه
امروزه نيم بوت مردانه هم برخلاف گذشته رونق پيدا كرده است. در اين قسمت به معرفي انواع نیم بوت در فروشگاه اینترنتی دایان شاپ خواهيم پرداخت.
- نيم بوت مردانه چرم و مجلسي
ظاهر اين نيم بوت ها معمولا كشيده هستند و كمي نوك تيز و با کت‌های كمي بلند بسيار ست می‌شوند و ظاهري جذاب را برايتان می‌سازند. -نيم بوت اسپرت
 اين نيم بوت‌ها مناسب استفاده روزانه هستند.
-نيم بوت ورزشي
 نيم بوت ورزشي مناسب كوهنوردي و ساير ورزش‌ها در اصل زمستان هستند.
  نكاتي كه در خريد اینترنتی نيم بوت بايد توجه كنيد
  فروشگاه اینترنتی دایان شاپ علاوه بر فروش نیم بوت چرم مردانه ، نکاتی را هم در خصوص خرید و انتخاب بهتر به شما می‌گوید. برای مشاهده مدل های نیم بوت مردانه چرم، جیر، اشبالت به این لینک: (dayanshop.com/Products?category=56) مراجعه کنید.
- سعي كنيد نيم بوتي را بخريد كه مناسب با فرم بدنتان باشد. به عنوان مثال اگر اگر پايين تنه بزرگتري داريد خريد نيم بوت ساده و بدون پاشنه بهترين گزينه است.
- مهم‌ترین نكته در خصوص خريد اینترنتی نيم بوت، توجه به سايز مناسب است. موقع خريد نيم بوت اين نكته را درنظر بگيريد كه در اصل زمستان معمولا جوراب ضخيم می‌پوشید. همين امر موجب می‌شود سايز شما كمي تغيير كند. بنابراين اگر قصد خريد اينترنتي نيم بوت از فروشگاه دايان شاپ را داريد، قبل از خريد به راهنماي سايز بندي مراجعه كنيد.
  خلاصه پوشاك زمستان به كاپشن و نيم بوتش معروف است. به طوري كه نقش اين دو را در ايجاد ظاهري شيك و جذاب نمی‌توان منكر شد. براي اينكه بتوانيد ظاهری منحصربه‌فرد در زمستان داشته باشيد بايد در خريد كاپشن و نيم بوت توجه زيادي داشته باشيد. عواملی كه می‌تواند در خريد كاپشن و نيم بوت كمك شاياني به شما كند، عبارت‌اند از جنس، رنگ، كيفيت و سایزبندی مناسب آن‌ها.
 

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی

رضا حمیدپور گفت: طی این مدت ۲۶۸هزار و ۶۹۷ مورد خدمات خرید و فروش اینترنتی در این استان انجام شد.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد فعالیت الکترونیکی با ۶۷۰ شرکت، فروشگاه و مشاغل خانگی اضافه کرد: اداره کل پست البرز برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در بخش خدمات الکترونیکی پست مسیر جدیدی تعریف و هدفگذاری کرده است.

حمیدپور گفت: در دولت سیزدهم شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در بخش توسعه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی کالا وارد مرحله جدیدی از فعالیت‌ها شده که در استان البرز با ۶۷۰ شرکت، فروشگاه، مشاغل خانگی به منظور صیانت از اشتغال و کارآفرینی قرار داد منعقد شده است.

مدیرکل پست البرز اضافه کرد: میزان مرسولات تجارت الکترونیک البرز طی سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته و ۲۶۸ هزارو ۶۹۷ مرسوله تجارت الکترونیک جابه جا شده است.

وی بیان کرد: بیش از پنج میلیون و ۷۱۹ هزار و ۶۷۰ مرسوله طی سال گذشته در شعب پستی این استان جابه جا شد.

حمید پور گفت: طی این مدت ترافیک پست پیشتاز چهار میلیون و ۷۹۰ هزارو ۷۹۶ مورد، پست سفارشی ۳۵ هزارو ۵۵۰ مورد و پست ویژه ۶۱۶ هزارو ۹۲۳ مورد بوده است.

وی بیان کرد: ترافیک مرسولات وارده طی این مدت ۶ میلیون و ۳۶۰ هزار مورد و مرسولات صادره پنج میلیون و ۴۴۳ هزار و ۲۳۴ مورد بوده است.

مدیرکل پست استان البرز یادآورشد: استقبال مشتریان از خرید‌های اینترنتی و روند رو به افزایش فروشگاه‌های عرضه کننده، موجب تقویت تجارت الکترونیکی در استان البرز شده است.

وی گفت: امسال بیش از هفت هزار گذرنامه زیارتی به ویژه در ایام محرم و صفر توزیع شده است.

وی افزود: اکنون ۱۶۱ واحد پستی در استان البرز فعالیت می‌کنند که ۱۵۶فقره آن شهری و بقیه روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • فروش اینترنتی دارو