Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون هندبال، در جریان بیست و سومین کنگره فدراسیون هندبال آسیا «علیرضا پاکدل» رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال آسیا برای مدت زمان چهار سال انتخاب شد.

کسب این کرسی ارزشمند در فدراسیون هندبال آسیا در حالی برای کشورمان رقم خورد که پاکدل عنوان جوان‌ترین عضو هیات رییسه این فدراسیون را نیز به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیست و سومین کنگره فدراسیون هندبال آسیا که به صورت آنلاین و با حضور حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) و دیگر اعضای ارشد این فدراسیون بین‌المللی برگزار شد، در کنار رئیس فدراسیون هندبال ایران، جانگ سئوک چوی از کره‌جنوبی، محمد جولفار از امارات، امین البروانی از عمان، گلنارا تورلیخانووا از قزاقستان و سومبات کوروفان از تایلند به عنوان دیگر اعضای هیئت رئیسه هندبال آسیا تا سال ۲۰۲۵ میلادی انتخاب شدند.

امروز (شنبه) نیز انتخابات فدراسیون بین‌المللی هندبال در خلال کنگره این فدراسین بین‌المللی و همچنین روز دوشنبه و در ادامه بیست و سومین کنگره هندبال آسیا انتخابات رئیس و اعضای کمیته‌های این فدراسیون برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایرنا فدراسیون هندبال ایرنا علیرضا پاکدل فدراسیون هندبال فدراسیون هندبال آسیا بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا عصر امروز ساعت ۱۶ به وقت محلی در شهر امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد و بر اساس آن تیم پسران جوان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.   ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.   قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است: گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ گروه B: کویت - ایران- چین گروه C: اردن- هند - عمان گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر   هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.   لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون آسیا میزبانی این دوره از رقابت ها، به کشور اردن سپرده شد.   تیم هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه