Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون کاراته، با اعلام فدراسیون جهانی کاراته، هفت کاراته کا از برترین‌های دنیا برای حضور در کمیسیون ورزشکاران که انتخاباتش در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ برگزار می‌شود، ثبت نام کرده اند.

هفت نامزد شرکت در انتخابات کمیسیون ورزشکاران به شرح زیر هستند:

سجاد گنج زاده از ایران، استانیسلاو هورنه از اوکراین، ریو کیونا از ژاپن، ویکی پانتسیدو از یونان، اینگریدا سوچانکووا از اسلواکی، یاویس مارتیال تادسی از مجارستان، ایرینا زارتسکا از آذربایجان، ریو کیونا از ژاپن و ویکی پانتسیدو از یونان، اعضای خارج شده از کمیسیون ورزشکاران هستند که با انتخابات هفته آینده مجدد نامزد حضور در این کمیسیون شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هفت ورزشکاری که نامزد شده اند تنها دو نفر برای حضور در کمیسیون ورزشکاران انتخاب می‌شوند که طی هفته آینده در حاشیه برگزاری مسابقات جهانی، این انتخابات برگزار می‌شود و رای دهندگان نیز ورزشکاران حاضر در این مسابقات هستند.

سجاد گنج زاده، دارنده مدال طلای المپیک توکیو، یک طلا و ۲ نقره قهرمانی جهان، یک طلای بازی‌های آسیایی و یک طلا، ۲ نقره و یک برنز قهرمانی آسیا، به عنوان نماینده کاراته ایران برای حضور در کمیسیون ورزشکاران ثبت نام کرده است.

داوید بنتلو از ایتالیا، رئیس کمیسیون ورزشکاران و نگوین هوآنگ نگان از ویتنام، ویکی پانتسیدو از یونان، آنتونیو دیاز از ونزوئلا، داگلاس بروس از برزیل و ریو کییونا از ژاپن اعضای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی کاراته هستند.

بیشتر بخوانید

جلسه رسیدگی به اعتراضات مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته اخبار ورزشی برای حضور در کمیسیون ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد

با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی؛ با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رای‌گیری در نهایت نتایج ذیل حاصل شد:

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

1- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
3- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
4- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
5- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
6- حمیده اسماعیل‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته