Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع سازمان جهانی جوجیتسو jjif روز گذشته برگزار شد و با توضیحات محمدحسن رستمیان، این سازمان بر همکاری دوباره با انجمن جوجیتسو ایران تأکید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت انجمن جوجیتسو jjif، مجمع سازمان جهانی جوجیتسو روز گذشته (جمعه - 14 آبان ماه) در حاشیه مسابقات جهانی این رشته در ابوظبی امارات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع، انتخابات ریاست و اعضای هیئت رئیسه سازمان جهانی جوجیتسو  jjif برگزار شد و مجدداً «پاناگیوتیس تئودورپولوس» رئیس رومانیایی این سازمان جهانی که در 16 سال گذشته مسئولیت این سازمان را برعهده داشته است، به مدت چهار سال دیگر برای ریاست سازمان جهانی جوجیتسو انتخاب شد.

در بخش دیگر مجمع سازمان جهانی جوجیتسو، مصوب شد تا خانم مارگاریتا به‌عنوان نماینده سازمان جهانی در امور اجتماعی انتخاب و تحت پوشش برنامه‌ای با عنوان زندگی بهتر به فعالیت بپردازد. با رایزنی انجمن جوجیتسو ایران، مقرر شد تا محمدحسین معینیان در راستای فعالیت اجتماعی با مارگاریتا در سازمان جهانی جوجیتسو همکاری داشته باشد.

در این مجمع، محمدحسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو جمهوری اسلامی، گزارشی از شرایط ایران به اعضای هیئت رئیسه ارائه کرد و از حمایت رسمی و کتبی مسئولان ورزش ایران خبر داد، گزارشی که باعث شد اعضای هیئت رئیسه سازمان جهانی جوجیتسو، ضمن تبریک به وزیر جدید ورزش و جوانان کشورمان، بحث تعلیق انجمن جوجیتسو ایران را به تعویق بیندازند و بر همکاری دوباره با ایران تأکید کنند.

همچنین رئیس انجمن جوجیتسو ایران در حاشیه این مجمع، نشست‌هایی با رؤسای فدراسیون‌های جوجیتسو برزیل، روسیه، امارات، کره جنوبی، دانمارک، سوئد، سوئیس و پاکستان برگزار کرد و درباره برگزاری اردوهای مشترک، حضور در رویدادهای مختلف و تبادلات فنی به بحث و تبادل‌نظر پرداخت. دبیرکل سازمان جهانی جوجیتسو و فهد الشمسی دبیرکل جوجیتسو آسیا نیز در دیدار با رستمیان از اعلام آمادگی سازمان جهانی و سازمان جوجیتسو آسیا برای هرگونه همکاری و حمایت از انجمن جوجیتسو ایران خبر دادند.    

مسئولیت‌های امیر خوش‌بین نایب رئیس، سرمربی و داور بین‌المللی جوجیتسو ایران نیز در سازمان جهانی بار دیگر مورد تصویب قرار گرفت و قرار شد تا خوش‌بین همچنان در کمیته‌های فنی و داوری سازمان جهانی در چهار سال آینده فعالیت خود ادامه بدهد.

جوجیتسوی قهرمانی آسیا|تیم ملی ایران بر سکوی سوم قاره ایستاد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوجیتسو جوجیتسو انجمن جوجیتسو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

آفتاب‌‌نیوز :

 اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدار‌هایی در ایران دیدار‌هایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می‌کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.

اسلامی درباره همکاری با آژانس در خصوص بازرسان آژانس تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند. بازدید آن‌ها در حال انجام است. استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایند‌های همکاری با آژانس این موصوع را مکرر اثبات کرده و آن‌ها هم به آن اذعان دارند.

وی درباره اظهارات گروسی درباره برنامه تسلیحاتی ایران نیز تصریح کرد: این‌ها موضعگیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست. گروسی گفته نشانه‌ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی