Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از احتمال جدی بازگشت بخش‌هایی از بیمارستان آیت‌اله طالقانی این شهرستان به چرخه خدمات‌رسانی عادی با توجه به پایین بودن آمار کرونای منطقه خبر داد.

دکتر شکراله سلمان‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا در آبادان، اظهار کرد: در بحث پیشگیری و درمان کرونا عملکرد بسیار خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی آبادان محقق شد و آمارها به لطف این عملکرد، این روزها بسیار پایین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که با درایت و به شکل منطقی، با توجه به آمار پایین این روزها، بخش‌هایی از بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان که به شکل کامل از بیماران کووید19 خالی هستند و با آن فاصله دارند به چرخه خدمات‌رسانی عادی برگردد، البته در این بین نباید از احتمال بروز پیک‎‌های بعدی غافل باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تاکید بر اینکه پیک‌های کرونا همیشه در کمین هستند، افزود: در بحث واکسیناسیون نیز در شادگان و خرمشهر در روزهای گذشته شاهد اتفاقات بسیار خوبی بودیم و آمار تزریق بالا رفته است و باید تمهیدی اندیشه شود تا این روند ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری نیز باید به صورت جدی طرح شهید سلیمانی را دنبال نماییم تا در این فضا نیز موفقیت‌های قبلی را بدست آوریم.

پایان پیام

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبادان بیمارستان طالقانی وضعیت عادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه