Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :همه تجهیزات و عوامل اجرایی خدمات شهری در منطقه یک باید با آمادگی کامل، خدمات رسانی به شهروندان را در اولویت کار داشته باشند.

امتداد :همه تجهیزات و عوامل اجرایی خدمات شهری در منطقه یک باید با آمادگی کامل، خدمات رسانی به شهروندان را در اولویت کار داشته باشند.

به گزارش امتداد ، اولین نشست شورای معاونین با حضور حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه یک و معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی، بازرسی و دیگر مدیران به منظور بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون نگهداشت شهر، طرح های توسعه شهری در دست اجرا، برنامه های پیش رو و کار ویژه های تعریف شده به منظور ارتقای وضعیت خدمات رسانی در شمال تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا حاجوی در این نشست ضرورت تمهیدات لازم برای فصل بارش را تبیین کرد و گفت: شهروندان باید با اطلاع رسانی مناسب در جریان اقدامات و تمهیدات قبل، هنگام و زمان اجرای عملیات ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک قرار بگیرند.

حاجوی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم منطقه معضلات ترافیکی است که منطقه یک آمادگی این را دارد که به عنوان پایلوت پروژه های ترافیکی شهرداری تهران باشد.

شهردار منطقه یک ضمن تاکید بر تعریف پروژه های حوزه عمران بر اساس مطالبات مردمی گفت: این حوزه باید پروژه های موثر و شاخص را بر اساس نیازهای توسعه شهری و درخواست های شهروندان پیش ببرد.

او گفت: انتظار از منطقه یک بالاست و همه باید با تلاش و پشتکار کار را پیش ببریم تا با رفع دغدغه های شهروندان، منطقه ای زیست پذیر داشته باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: خدمات رسانی منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌ رسان استان تا روز جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.

کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود    

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد