Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه کارگر ساختمانی میاندوآبی که بر اثر سقوط بالابر به شدت زخمی شده بودند، روز گذشته در بیمارستان فاطمه (س) میاندوآب در استان آذربایجان غربی جان باختند.   به گزارش ایلنا، سه نفر دیگر از کارگران حادثه سقوط بالابر در میاندوآب که روز ۱۳ آبان ماه جاری بر اثر سقوط بالابر به همراه همکار دیگرشان دچار حادثه شده بودند، روز گذشته در بیمارستان فاطمه (س) جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  طبق گفته یک منبع کارگری در میاندوآب؛ این حادثه برای چهار کارگر ساختمانی اتفاق افتاده که جدا از یکی از کارگران که بلافاصله در محل حادثه کشته شد، سه نفر مصدومان حادثه بلافاصله به بیمارستان فاطمه (س) منتقل شده بودند که روز گذشته به علت شدت جراحات وارده جان باختند.   وی با بیان اینکه شمار کارگران جانباخته این حادثه به چهار نفر رسید، در ادامه گفت: این سه کارگر در روز حادثه دچار آسیب دیدگی جدی شده بودند که متاسفانه باخبر شدیم هر سه جان باخته‌اند. کارگران جانباخته یکی با ۲۳ سال اهل میاندوآب، ۲ نفر اهل روستای «سوگلی‌تپه» و یکی هم اهل روستای «ارمناک سفلی» بودند.   به گفته وی؛ از مجموع چهار کارگری که در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند فقط یک نفر دارای بیمه تامین اجتماعی بوده و دیگران فاقد بیمه بوده‌اند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سقوط بالابر شده بودند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

این حادثه رانندگی ساعت ۲۰:۵۴ شامگاه شنبه در بم، روبه‌روی پمپ بنزین صوفی آبادی رخ داده است.

به گزارش مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد ۲ دستگاه آمبولانس برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

مرکز شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق شهر کرمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان