Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از جدایی فیروز کریمی از تیم تراکتور، جواد نکونام به گزینه اول مدیران این باشگاه برای حضور روی نیمکت سرخپوشان تبدیل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ تنها چند ساعت پس از شکست خانگی روز گذشته (جمعه) تراکتور مقابل پیکان، فیروز کریمی از سمت خود در تراکتور کناره‌گیری کرد تا مانند مربیان چند سال گذشته تبریزی‌ها، حضور فیروز کریمی روی نیمکت تراکتور هم کوتاه مدت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه شنیده می‌شود مدیران باشگاه تراکتور پس از سه شکست در چهار بازی، دیگر تمایلی به ادامه همکاری با کریمی نداشتند و به نوعی جدایی این مربی بیشتر با تصمیم باشگاه تبریزی بوده است تا استعفای کریمی و در نهایت جمع بندی روی این صورت گرفته که کریمی خودش استعفایش را اعلام کند هر چند به صورت ظاهری و صوری.

از دقایق ابتدایی انتشار خبر جدایی فیروز کریمی از تراکتور، گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره گزینه جانشینی او در تبریز مطرح شده است و پیگیری‌ها نشان می‌دهد، تا این لحظه تنها گزینه مدیران باشگاه تراکتور برای سرمربیگری این تیم،‌ جواد نکونام است. نکونام در سال‌های گذشته نیز چندین‌بار در آستانه هدایت سرخپوشان تبریزی قرار گرفته بود اما هر بار این اتفاق به دلایلی منتفی شده بود و باید دید این‌بار چه سرنوشتی در انتظار دو طرف خواهد بود.

نکونام تنها گزینه داخلی هدایت تراکتوری‌ها است و در صورت عدم توافق با این مربی، مدیران تبریزی سراغ گزینه خارجی خواهند رفت.

فیروز کریمی از سرمربیگری تراکتور استعفا کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیروز کریمی جواد نکونام تراکتور تبریز فیروز کریمی جواد نکونام تراکتور تبریز فیروز کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

کد خبر 849138 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!