Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی در نامه‌ای به استاندار استان خواستار پیگیری مشکلات و مطالبات کارگران تبریز شد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی در نامه‌ای به استاندار استان خواستار پیگیری مشکلات و مطالبات کارگران تبریز شد.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای عابدین خرم


استاندار محترم آذربایجان شرقی

سلام علیکم


جریان تشکل‌ها و جنبش‌های دانشجویی پیوسته نسبت به مسائل پیرامون کشور دغدغه‌مند و مطالبه گر بوده و بسیج دانشجویی نیز همواره پیگیر حق مظلومین و مستضعفین جامعه بوده است و این را تکلیف انسانی و شرعی خود میداند و لحظه‌ای هم از این تکلیف فروگذاری نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او آرمانخواه و عدالت‌جوست و برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب، با جان و دل همواره در حرکت و جنب و جوش است. همچنین با روی کار آمدن دولت جناب آقای رئیسی که با شعار عدالتخواهی و مبارزه با محرومیت و هم چنین مبارزه با ناکارآمدی و تبعیض، انتظار‌ها را برای تحقق این آرمان‌ها دو چندان کرده است.


جناب آقای استاندار! مدتی است با خبر شده ایم که کارخانه پیستون سازی تبریز که یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید پیستون در خاورمیانه است قصد تعدیل نیرو و برکنارکردن تعدادی از کارگران را دارد.


در نقطه دیگری از استان، در منطقه زرخیز ارسباران و معدن مس سونگون نیزچندی پیش مشکلی تقریبا مشابه اتفاق افتاده و تعدادی از کارگران معدن با دلایل واهی برکنار شده‌اند. حال سوال اینجاست؛ آیا کم کاری یا ناکارآمدی علل این مساله است یا پشت پرده مسائل دیگری در جریان است؟ پاسخ این قضیه چیزی است که دانشجویان تشکل بسیج دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، آن را صراحتا پیگیر هستند و حتما انتظار پاسخ مناسب دارند؛ بنابراین مطلوب است جنابعالی که سابقه بررسی و پیگیری احیای صنایع راکد را نیز دارید، نسبت به مساله به وجود آمده بررسی و اقدامات لازم را مبذول فرمائید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استاندار آذربایجان شرقی بسیج دانشجویی مطالبات کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه