Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی از احداث دو سامانه برق از انرژی خورشید در شهرکهای صنعتی اهر و ورزقان جهت تامین برق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند اسکویی گفت : در جهت الگو سازی استفاده از انرژی پاک، دو سامانه برق از انرژی خورشید (فتوولتاییک) در شهرکهای صنعتی اهر و ورزقان جهت تامین برق ساختمان اداری در حال احداث می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزان تولید برق سامانه ها اظهار داشت :  هرکدام از سامانه ها  ۵کیلووات تولید برق انجام خواهند داد.

سید مرتضی نیرومند اسکویی هدف از این را توسعه و فرهنگ سازی استفاده از منابع تجدیدپذیر جهت تولید برق در کشور عنوان کرد و گفت : اهمیت استفاده از انرژی خورشیدی در مراکز تولیدی و صنعتی بسیار بالا بوده وپروژه های این شرکت در راستای مصوبه هیات وزیران در خصوص تامین حداقل ۲۰ درصد برق مصرفی ادارات از انرژی های تجدیدپذیر تعریف و اجرا شده است و تمامی پنلهای خورشیدی نیز با توجه به قانون حداکثر استفاده از توان تولید و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها ساخت ایران می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت : پیش از این پروژه ها، نیروگاه کوچک پانل خورشیدی در شهرک صنعتی شهید سلیمی و فناوری قطعات خودرو طراحی و اجرا شده است.

وی اظهار داشت: این نیروگاه ها با رعایت تمام اصول فنی و استانداردهای مرتبط و با سازه‌ تمام گالوانیزه توسط تبدیل‌ کننده‌ مجزا به شبکه‌ داخلی شهرک صنعتی شهید سلیمی و فناوری قطعات خودرو تبریز وصل شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرکهای صنعتی تولید برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به ۲۰ روز محدود شده است.

گفتنی است، تا پیش از این واردکننده تا ۳۰ روز پس از تخصیص ارز فرصت داشت تا نسبت به تامین ارز اقدام کند. بعضاً بانک مرکزی در این بازه زمانی نمی‌توانست تامین را انجام دهد و فرصت طولانی‌تر می‌شد. عده‌ای نیز صبر می‌کردند و از تفاوت قیمت نوسان‌گیری می‌کردند. به طور مثال وقتی اقدام به خرید می‌کردند که اختلاف نرخ دولتی و بازار آزاد به حداکثر میزان خود رسیده باشد.

کد خبر 6093439

دیگر خبرها

  • حوزه انتخابیه شیراز و ورزقان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • خورشید: ساختار و چرخه حیات تنها ستاره منظومه شمسی
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲