Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – خبر کوتاه و البته قابل تامل است:

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکراتی برای جذب دو بازیکن زیر ۲۳ سال تاجیکستانی تیم استقلال این کشور انجام داده است.

وحدت هنانوف، دفاع راست ۲۱ ساله و منوچهر صفروف، وینگر ۲۰ ساله تاجیکستانی این دو بازیکن هستند که مدیران پرسپولیس مذاکراتی برای جذب آنها انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

***

باشگاه های ایرانی سالهاست به دنبال بازیکنان خارجی هستند و در این باره کارنامه ای هم وجود دارد که اگر بخواهیم بررسی کنیم به بحث تاسف بار آتش زدن سرمایه های ملی می رسیم. با این همه هیچ کس با حضور بازیکنان خارجی خوب و به در بخور مخالف نیست؛ تجربه هم ثابت کرده خریدهای خوب خارجی در فوتبال ما به چهره های محبوب نزد افکار عمومی تبدیل می شوند.

فقط نمی دانیم چرا با وجود این مدارس فوتبال، تیم های پایه و سایر امکانات، بازیکنانی از دل این مدارس تولید نمی شوند تا دست به دامن فوتبال تاجیکستان نشویم؟ یعنی در رده های پایه پرسپولیس، دو بازیکن در آن قواره ها پیدا نمی شوند تا پرسپولیس احساس نیاز به حضور بازیکنان تاجیک پیدا نکند؟

 وضعیت مدارس فوتبال و رده های پایه احتمالا تا این اندازه تاسف بار است!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و آلومینیوم زیباترین بازی این دور از جام حذفی را در اراک برگزار کردند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی پرگل ۴-۴ رسیدند، ولی در ضربات پنالتی این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

عارف حاجی عیدی بازیکن آلومینیوم که جزو خوب‌های تیمش در این بازی بود و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم تبدیل به گل کرد، در پایان بازی و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های جالبی را انجام داد. این بازیکن عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او همچنین برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند در لیگ قهرمان شود. حاجی‌عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، او آیا طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من درحال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟