Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@14:22:12 GMT

محمد علی احمدی فرماندار اصفهان شد+ بیوگرافی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۳۴۶۸

محمد علی احمدی فرماندار اصفهان شد+ بیوگرافی

با حکم استاندار اصفهان، محمد علی احمدی به عنوان فرماندار اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در حکمی، محمد علی احمدی را به عنوان فرماندار اصفهان منصوب کرد.

محمدعلی احمدی متولد ۱۳۴۳ و دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از همان دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این ریاست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان بوده و سابقه مدیر عاملی شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه و فرماندهی بسیج شهرداری اصفهان را در کارنامه دارد. همچنین ریاست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان را بر عهده داشته است.

احمدی سابقه عضویت در کمیته برنامه‌ریزی و راهبردی اتحادیه اتوبوسرانی‌های درون کشور، عضویت هیئت مدیره سازمان حمل و نقل عمومی بهارستان، معاون فرهنگی سپاه استان اصفهان، همچنین دبیر کمیسیون کارگری استان اصفهان، جانشین رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اصفهان در کارنامه خود دارد.

کد خبر 533503

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار اصفهان فرمانداری اصفهان استاندار اصفهان استانداری اصفهان محمدعلی احمدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند