Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درمورد وضعیت بازار طلا در روزهای آینده، گفت: قیمت طلا با توجه به نوسانات نرخ اونس و ارز روند کاهشی و افزایشی در هفته گذشته تجربه کرد اما به طور کلی این نوسانات شدید نبود و بازار با ثباتی را پشت سر گذاشته ایم.
به گزارش پایگاه خبری نقددینه ، محمد کشتی آرای در خصوص حباب سکه نیز گفت: حباب سکه نیز با توجه به کاهش تقاضا افت داشت و در روز پنجشنبه در محدوده 250 هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان کرد: با توجه به کنترل بانک مرکزی بر نرخ ارز و همچنین رویدادهای که در خلیج فارس در روز چهار شنبه (12 آبان ) قیمت ارز تغییرات چندانی را نداشته باشد و در همین محدوده باقی بماند.
پیش‌بینی جدید نایب رییس اتحادیه طلا درباره قیمت سکه و طلا
او پیش‌بینی کرد هفته آینده قیمت اونس جهانی طلا در محدوده قیمتی هفته گذشته باقی بماند و نرخ ارز هم به دلیل نشانه‌های مثبت موجود در بازار تغییری نکند و در نتیجه بهای سکه و طلا با نوسان جزئی همراه باشد.
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: نزدیک به چهار هفته است که قیمت سکه و طلا در سطح مشخصی قرار دارد و می‌توان گفت ثبات در بازار حاکم است و انتظار داریم قیمت‌ها در این محدوده باقی بماند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتحادیه طلا سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟