Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود عباس‌زاده مشکینی نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به موضع‌‌گیری اخیر تعدادی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب در مقابل سپاه و در حمایت از آمریکا در مورد دزدی دریایی اخیر صورت گرفته توسط این کشور،‌گفت:‌ اصلاح‌طلبانی که امروز در مواجه و مقابله سپاه با دزدی دریایی آمریکا که می‌خواست نفتکش ما را به سرقت ببرد طرف آمریکا را می‌گیرند همان‌هایی هستند که در دهه 60 درصدد بودند تسخیر لانه جاسوسی را به نام خود به ثبت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این عده نام دانشجوی پیرو خط امام بر خود نهاده بودند و سعی داشتند که اینگونه القاء کنند که تنها آنها بودند در تسخیر لانه جاسوسی نقش داشتند و رفتارهای رادیکال آنها در حوزه فرهنگی هم که بر کسی پوشیده نیست.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: رفتار این آقایان یا نتیجه استحاله است یا رعب و یا منفعت‌طلبی و ... به هر حال هر چه که هست  این آقایان باید امروز توضیح دهند که رفتار دهه 60 ‌آنها چه بوده و رفتار امروز آنها چیست شاید اینگونه عنوان کنند که این نتیجه سیر تکاملشان بوده که به اینجا رسیده خب اگر سیر تکامل آنها این بوده که از آن دانشجوی پیرو خط امام به لیبرال‌تر از لیبرال رسیدند چرا در مورد رفتار دهه شصت‌شان توضیح نمی‌دهند.

عباس‌زاده مشکینی خاطرنشان کرد: مقابله جمهوری اسلامی ایران با دزدی دریایی آمریکا پایانی بر هژمونی یکجانبه‌گرایی آمریکا و یک گوشمالی خوب به این کشور بود و این باور را در میان آزادی‌خواهان جهان ایجاد کرد که می‌توان در مقابل آمریکا ایستاد و به او سیلی زد.

وی در پایان گفت:‌ این رفتار جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دزدی دریایی آمریکا نقطه عطفی در تاریخ به شمار می‌رود و ما اولین کشوری هستیم که جلوی ارتش زورگویی مثل آمریکا می‌ایستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دزدی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلالی‌ها یکی از محبوب‌ترین اعضای این تیم به‌شمار می‌رود که همواره مورد توجه هواداران قرار داشته است.

در چنین شرایطی هواداران استقلال که امروز مجوز حضور در محل تمرین تیم خود را پیدا کرده بودند، بعد از ورود به کمپ مرحوم حجازی با غیبت مهدی هاشمی‌نسب روبه‌رو شدند.

بسیاری از طرفداران استقلال دنبال مهدی هاشمی‌نسب می‌گشتند تا با او عکس یادگاری بگیرند و خاطرات گذشته را زنده کنند. در نهایت اما مشخص شد هاشمی‌نسب به دلیل انجام برخی امور شخصی از جواد نکونام مرخصی گرفته و در تمرین امروز حضور پیدا نکرده است.

در نهایت طرفداران استقلال که به کمپ مرحوم حجازی رفته بودند بدون دیدار با مهدی هاشمی‌نسب محل را ترک کردند و نتوانستند مربی خود را ببینند.

دیگر خبرها

  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح