Web Analytics Made Easy - Statcounter

"جرج کلونی" (جورج) هنرپیشه آمریکایی و برنده جایزه اسکار از رسانه‌ها خواست تا برای امنیت جان فزندانش، تصاویر آنها را منتشر نکنند.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، جورج کلونی به خاطر ماهیت کاری همسرش خواستار حفظ امنیت فرزندانش شده است.

این ستاره فیلم "اوشن 11" در باره خواسته خود گفت که همسرش "امل کلونی" به عنوان یک وکیل حقوق بشری با افراد شرور برخورد می‌کند و فرزندان آنها می‌توانند هدف بالقوه این گروه‌ها در انتقام ‌جویی ها واقع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه سرگشاده "جرج کلونی" در رسانه "ورایتی" و چندین رسانه دیگر آمریکا آمده است:" ماهیت کار همسرم باعث می‌شود تا او با گروه‌های تروریستی مقابله کند، به همین دلیل ما تا جای ممکن در حفظ امنیت خانواده احتیاط می کنیم".

وی افزود: اگر نشریه‌ای چهره فرزندانمان را نشان دهد ما نمی‌توانیم از آنها محافظت کنیم.

جرج کلونی گفت: من یک شخصیت عمومی هستیم و انتشار تصاویری که مخفیانه از من گرفته شده را می‌پذیرم اما "فرزندان ما چنین تعهدی ندارند".

جورج کلونی و همسرش "امل" در سال 2014 ازدواج کردند و صاحب دو فرزند دو قلو هستند/ عکس: خبرگزاری فرانسه

این بازیگر افزود: ما هرگز عکسی از فرزندانمان را نفروختیم، در شبکه‌های اجتماعی نیستیم و هرگز عکسی منتشر نمی‌کنیم زیرا با این کارها زندگی آنها را به خطر می اندازیم. نه خطرات روحی و روانی بلکه خطراتی جدی در دنیای واقعی.

او در نامه خود نوشت: ما امیدواریم شما بپذیرید نیاز به فروش و سود مهم‌تر از به خطر انداختن جان کودکان بی‌گناه نیست.

فرزندان دوقلوی این زوج در سال 2017 به دنیا آمدند.

کلونی نوشت: پس از دیدن عکس‌های دختر یک ساله "بیلی لورد" بازیگر آمریکایی در فضای مجازی تصمیم به نوشتن این نامه گرفته است.

به نظر می‌رسد مخاطب اصلی این نامه دیلی میل است که تاکنون واکنشی به این نامه نشان نداده است.

کلونی قبلا نیز با روزنامه "دیلی میل" که شعبه اصلی آن در بریتانیا است، به مشکل خورد.

در یکی از گزارش‌های سال 2014 دیلی میل ادعا شده بود که مادر "امل علم الدین" پارتنر جورج کلونی به دلایل مذهبی با ازدواج دخترش با جورج کلونی مخالفبوده است. به نوشته این روزنامه "باریا"، مادر امل دلش می خواسته که دخترش با یکی از معتقدان به فرقه "دروز" ازدواج کند. همسر کلونی اصالتا لبنانی و بزرگ شده آمریکا است.

با وجود عذرخواهی این روزنامه پس از چاپ گزارش، جورج کلونی معذرت خواهی آنها را نپذیرفت و افزود:" "دیلی میل می دانست که این گزارش غلط است و با این حال چاپش کرد."

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جورج کلونی دیلی میل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد

یک رسانه عبری زبان پیش نویس توافق پیشنهادی از سوی مصر برای مبادله اسرا را که گفته می‌شود حماس با آن موافقت کرده است، منتشر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی در رابطه با روند این توافق اعلام کرد، اسرائیل متعهد شده است که در مقابل هر زن نظامی اسیر موجود در اختیار حماس که همچنان در قید حیات باشد، 20 اسیر دارای حکم ابد را آزاد می‌کند.

به نوشته آحارانوت با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود حماس بین 3 تا 5 اسیر نظامی زن در اختیار داشته باشد، در مرحله اول بین 60 تا 100 اسیر فلسطینی دارای حکم ابد از زندان آزاد می‌شوند.

براساس این پیش نویس، توافق در سه مرحله و در مدت 124 روز اجرا می‌شود.

 مرحله اول:

آتش بس 40 روزهآزادی 33 اسیر اسرائیلیآزادی حدود 800 اسیر فلسطینیبازگشت مردم نوارغزه به خانه‌های شان در شمال این منطقه

مرحله دوم:

آتش بس 42 روزه.آزادی بقیه اسرای اسرائیلی از جمله نظامیانآزادی اسرای فلسطینی (هنوز توافقی در رابطه با نام اسرای فلسطینی و تعداد آنها صورت نگرفته است).

مرحله سوم:

آتش بس 42 روزهآزادی اجساد اسرای اسرائیلیآزادی تمامی اجساد اسرای فلسطینیعقب نشینی کامل ارتش اسرائیل از نوار غزه

به نوشته این رسانه عبری زبان، تل‌آویو تا لحظه تهیه گزارش حاضر به تعهد به پایان جنگ نشده است.

ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوارخانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستنددرخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم