Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر خلاف ادعاهای بازیکن کراوات سابق تیم فوتبال استقلال، میلیچ تمام مبلغ قراردادش را دریافت کرده و ادعای او فقط درباره دریافت خسارت تاخیر در پرداخت طلب است.

به گزارش ایسنا، پرونده مطالبات هرویه، بازیکن کروات سابق تیم فوتبال استقلال به یکی از چالش‌های مهم کادر مدیریت جدید باشگاه استقلال تبدیل شده است. میلیچ با وجود گذشت ماه‌ها از جدایی‌اش از استقلال همچنان شکایت رسمی‌ای بابت دریافت مطالباتش نکرده است و میلیچ هم از همان ابتدا تمایل خود را برای مذاکره با مدیران باشگاه استقلال نشان داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیچ با وجود گذشت ماه‌ها از جدایی‌اش از استقلال همچنان شکایت رسمی‌ای بابت دریافت مطالباتش نکرده است. این بازیکن همچنین تصمیمی برای آینده خود نگرفته است تا به نظر برسد شرایط این بازیکن برای آینده خود همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این بازیکن کراوات در خصوص مطالباتش جمعه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: دوست نزدیکم که در ایران است دو بار به باشگاه مراجعه کرده و راجع به این موضوع دو جلسه برگزار شد و صحبت هایی شد ولی هیچ توافقی به صورت رسمی انجام نشد و نامه ای برای من ارسال نشد. نمی خواهم راجع به اعداد و ارقام صحبت کنم اما باشگاه به خوبی در مورد جرایم و پاداش ها می‌داند ولی تاکنون به بهانه های مختلف امتناع کرده‌اند. تا جایی که می‌شد من درک کردم و با باشگاه کنار آمدم. من مدام با تیم راه آمدم و نشان می‌دادند که می‌خواهند با من توافق کنند ولی در عمل اتفاقی رخ نمی‌دهد و شاید من در نهایت مجبور شوم به سراغ فیفا بروم و از آنجا کمک بخواهم.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از یک منبع آگاه در باشگاه استقلال، هرویه میلیچ کل مبلغ قرارداد خود را که ۴۰۰ هزار دلار بود از باشگاه استقلال دریافت کرده است. در حال حاضر مساله‌ای که میلیچ می‌خواهد برای آن سراغ فیفا برود، بحث مبالغ مورد نظر این بازیکن در خصوص پرداخت خسارت‌های تاخیر مطالباتش است.

گفته می‌شود باشگاه استقلال به دنبال این است تا بتواند در خصوص این بدهی با هرویه میلیچ مذاکرات لازم را انجام دهد تا کار به فیفا نکشد اما اگر این بازیکن بخواهد در خصوص این مطالبات هفته آینده به فیفا شکایت کند، باید منتظر حکم فیفا بود تا مشخص شود باشگاه استقلال چه مبلغ دیگری را باید به میلیچ پرداخت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران هروویه میلیچ باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

کد خبر 847620 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶