Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@16:53:45 GMT

عبدی: پرسپولیس نباید به باخت عادت کند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۳۹۸۳

عبدی: پرسپولیس نباید به باخت عادت کند

ایران اکونومیست- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیس در بازی امروز مقابل گل‌گهر سیرجان برنده از زمین بیرون بیاید زیرا در غیر این صورت به باخت عادت خواهد کرد.

 تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار فصل خود در اراک بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذر کرد.

در همین راستا حسین عبدی روز شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا، در مورد عملکرد سرخپوشان در این دیدار، دلایل این شکست، شانس قهرمانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت‌ایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با آلومینیوم و اولین شکست فصل. این دیدار را چطور دیدید؟

بازی در نیمه نخست کسل کننده و در نیمه دوم ناراحت کننده بود و متاسفانه پرسپولیس در نهایت بازنده این مسابقه بود.

آلومینیوم تیم خوبی بود یا پرسپولیس روز بدی را پشت سر گذاشت؟

با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم، آنها تیمی نبودند که نتوانیم شکستشان دهیم بلکه ما روز خیلی بدی داشتیم و شکست خوردیم.

عبدی: پرسپولیس نباید به باخت عادت کند

دلایل این باخت از دید شما چه بود؟

پرسپولیس قبلا در بازی‌هایش حریف را تحت فشار قرار می داد و از طرفی دفاع مستحکمی داشت اما الان شرایط به کل تغییر کرده است. دروازه بان تیم در هر بازی کلین شیت می کرد و گل نمی خوردیم اما الان چند بازی است گل می خوریم. این یعنی زنگ خطر و باید خودمان را از این شرایط به هر نحوی که شده خارج کنیم.

این اولین باخت پرسپولیس در لیگ بود، این شکست چقدر نگران کننده است؟

خیلی زمان ها مشکلات پشت بردها پنهان می‌شود. ما در همه بازی‌هایمان گل می خوریم و دیگر خبری از آن خط دفاع مستحکم نیست. برای مثال مقابل فولاد در نیمه نخست چند موقعیت به حریف دادیم. مقابل نساجی هم همینطور. قبل از آن هم به الهلال با سه گل باختیم.

از این شرایط چگونه می‌توان خارج شد؟

ما در تمرینات نیستیم و از شرایط بی خبر هستیم. من نمی دانم. شاید باید نحوه تمرینات تغییر کند. شاید باید کادر فنی با هم همفکری کنند. خیلی اوقات هم زمانی که در تیم هستید مشکلات از درون دیده نمی شود و باید با یک فرد بیرون از تیم مشورت گرفت. باز هم می‌گویم این روند نگران کننده است.

عبدی: پرسپولیس نباید به باخت عادت کند

تعویض‌های گل‌محمدی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

درست زمانی که ما به گل نیاز داشتیم بهترین مهاجمان ما بیرون بودند و ۲ بازیکنی به زمین آمدند که تا امروز برای تیم به میدان نرفته بودند. فکر نمی‌کنم برنامه‌ای پشت این تعویض‌ها بود.

این شکست پرسپولیس را از قهرمانی دور نمی‌کند؟

این تازه اول لیگ است و در آینده تیم‌ها فراز و فرود زیادی دارند. ما باید به خودمان بیاییم تا شرایط را تغییر دهیم.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باخت عادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان فردا در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که بیش از دو سال است که در خانه این تیم شکست نخورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نبرد سپاهان و پرسپولیس را به طور قطع می‌توان مهم‌ترین دیدار هر فصل فوتبال ایران پس از دربی تهران بر شمرد. دیدار تیم‌های پرطرفدار تهران و اصفهان که در بعضی از فصول در دو دهه اخیر از دربی تهران هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است پر از ماجرا و داستان‌های متنوع است که لازمه هر جدال سنتی به شمار می‌رود.

در ۸۵ رویارویی دو تیم در همه رقابت‌ها از دهه ۴۰، سپاهان ۲۱ بار و پرسپولیس ۲۸ بار پیروز شده‌اند، ضمن اینکه ۳۶ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین تاکنون ۱۹۲ گل در بازی‌های دو تیم زده شده است که ۸۶ گل سهم سپاهان و ۱۰۶ گل سهم پرسپولیس بوده است.

دو تیم فردا در حالی برای چهل‌وششمین بار در رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم میروند که در ۴۵ تقابل قبلی لیگ برتری، سپاهان عملکرد بهتری داشته است و ۱۶ برد مقابل رقیب سنتی داشته است و در سوی مقابل پرسپولیس ۱۲ بار پیروز شده است. دو دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر با یک گل به سود سپاهان به پایان رسیده است.

همچنین دو تیم در مجموع ۴۱ بار در تهران به مصاف یکدیگر رفتهاند که ۱۹ برد برای پرسپولیس، هفت برد برای سپاهان و ۱۵ تساوی حاصل کار بوده است.

نکته جالب در مورد تقابل فردای دو تیم در ورزشگاه آزادی این است که سپاهان در پنج بازی گذشته به میزبانی پرسپولیس برابر این تیم شکست نخورده است. آخرین بار پرسپولیس با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم موفق به شکست سپاهان در ورزشگاه آزادی شد، پیروزی که با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده رقم خورد. از آن بازی ۲۲۸۰ روز می‌گذرد و سپاهان در پنج دیداری که پس از آن شکست به میزبانی پرسپولیس برگزار کرده به سه برد و دو تساوی رسیده است.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و پرسپولیس

کد خبر 749298

دیگر خبرها

  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست