Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@21:07:53 GMT

نجات فرد گیرافتاده در باتلاق سد طالقان

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۳۹۸۴

نجات فرد گیرافتاده در باتلاق سد طالقان

معاون امداد و نجات هلال البرز گفت: فرد ۵۸ ساله‌ای که در باتلاق اطراف سد طالقان گیر افتاده بود توسط نیروهای امدادی و آتش نشانی طالقان نجات یافت.

امیر عباسپور در خصوص جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۶:۴۸ روز جمعه ۱۴  آبان ماه بر اساس گزارش مردمی به مرکز هماهنگی و کنترل عملیات استان مبنی بر گرفتار شدن یک فرد در باتلاق اطراف سد طالقان، بلافاصله نیروهای امداد جمعیت هلال احمر شهرستان در محل حاضر و با کمک نیروهای آتش نشانی اقدام به رهاسازی و انجام‌اقدامات اولیه این فرد ۵۸ ساله نموده و وی را به محل امن انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این فرد که دچار مصدومیت، سرمازدگی و افت فشار شده بود جهت اعزام به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه حادثه شد.

عباسپور با توصیه به افرادی که در اطراف رودخانه‌ها تردد می‌کنند مبنی بر اینکه به دلیل وجود باتلاق در محدوده رودخانه‌ها موارد ایمنی را رعایت کنند، افزود: شهروندان عزیز به محض اطلاع از این حوادث موارد را از طریق تلفن ۱۱۲ اطلاع رسانی نمایند.ایسنا 

 




 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 تصاویری از سیل اخیر در استان کرمان را منتشر شده که نشان می‌دهد، کودکی که رودخانه پشت‌رود بم بر اثر سیلاب او را به همراه خود می‌برد، در اتفاقی معجزه‌آسا نجات پیدا می‌کند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی