Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی هادی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بر همین اساس هیات برنامه‌ریزی کرده است تا از چهره‌های مطرح رشته برای آموزش مربیان به‌صورت متداوم، حرفه‌ای و تخصصی استفاده کند.

وی ادامه داد: محمدرضا مختاری ورزشکار اهل کاشان قهرمان جهان و آسیا در ساندا و محسن احمدی ووشوکار اصفهانی و سرمربی تیم ملی بلغارستان در بخش دوئلین ووشو برای آموزش مورداشاره انتخاب‌شده‌اند و دوره‌ها نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات ووشو اصفهان با اشاره به اینکه ظرفیت مناسبی در شهرستان‌های استان برای افزایش شمار علاقه‌مندان و توانمندسازی ووشوکاران وجود دارد اظهار داشت: به‌ویژه در بخش تالو حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و تعداد بالای ورزشکاران تیم ملی این توانایی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ساندای انتخابی استان اصفهان تصریح کرد: این رقابت‌ها روز گذشته با حضور ۸۰ ووشوکار از سراسر استان در اصفهان برگزار شد که درنهایت تیم‌های اصفهان الف، نجف‌آباد و بُرخوار رده‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر هیات ووشو با اشاره به اینکه پیش‌بینی ما حضور حداکثر ۳۰ نماینده در این دوره بود خاطرنشان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا فعالیت ورزشکاران به‌صورت سالنی و در ورزشگاه‌ها کمتر شد اما به‌صورت انفرادی و در فضای بار و پارک‌ها افزایش یافت و همین موضوع سبب حفظ آمادگی آنان شد و حضور تعداد قابل‌توجه در مسابقات استانی را در پی داشت.

هادی ادامه اضافه کرد: در صورت استمرار تمرینات مناسب اعضای تیم استان ووشوکاران تیم ملی قادر خواهند بود ۲ وزن از پنج وزن در تیم ملی را به خود اختصاص دهند.

استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر دارای ۲۸ شهرستان، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته و بالغ‌بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی است. 

برچسب‌ها فدراسیون ووشو اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ووشو اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ووشو فدراسیون ووشو اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ووشو اصفهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد