Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، ۲ فیلم کوتاه «تردید» به نویسندگی و کارگردانی علی تصدیقی و «۱۱۳» به کارگردانی ندا آصف در چهاردهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم بالی شرکت می کنند.

جشنواره‌ بالی ملقب به بالیناله که با سابقه‌ ۱۴ ‌ساله‌ خود، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره‌ سالانه‌ سینمایی کشور اندونزی محسوب می‌شود، برخلاف سال‌های گذشته که در ماه سپتامبر برگزار می‌شد، دوره‌ آتی خود را با توجه به شیوع ویروس کرونا از ۱۱ الی ۱۴ نوامبر سال ۲۰۲۱ مصادف با ۲۰ تا ۲۳ آبان ۱۴۰۰ برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالیناله به دلیل دانش و اهمیت تخصصی خود در ارتقای سینمای اندونزی به عنوان بستری برای فیلمسازان مشهور و با سابقه به عنوان بخش مهمی از برنامه سالانه اندونزی شناخته می شود.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «تردید» که پژمان جمشیدی، نیلوفر کوخانی و شهرام شریعت در آن ایفای نقش دارند، آمده است: «امیر و نازی در جاده ای کوهستانی با اتفاقات عجیبی روبرو می شوند.»

عوامل فیلم کوتاه «تردید» عبارتند از تهیه کننده: فرهاد قدیمی، مدیر تصویربرداری: میلاد حسینی، صداگذاری: حسین ابوالصدق، تدوین: اشکان مهری، صدابردار: ساسان کریمی، جلوه‌های بصری و تصحیح رنگ: علی تصدیقی، موسیقی: حسین منصف، مدیر تولید: پروانه نوروزی، طراح گریم: پدیده آشتاب، طراح لباس: صحرا علیشاهی، آوا: بهناز حکیم، دستیار کارگردان: ماکان منصف، ترجمه: سوگند اقوامی، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، پخش بین الملل: میدیا کیاست.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «۱۱۳» آمده است: «سرباز شماره ۱۱۳ بر حسب اتفاق در اتاق کنفرانس پادگان به خواب رفته است.»

علی پویا قاسمی، علی نصیر، فرید یوسفی، مجید مقیمی، امیر مقیمی و وحید صدیق زاده در این فیلم بازی کرده‌اند.

عوامل «۱۱۳» عبارتند از کارگردان: ندا آصف، نویسنده: علی شمس، صداپیشگان: پوریا شکیبایی، میرحسین نونچی، ماکان بابکی و علیرضا بیات، مدیرتصویربرداری: مسعود سلامی، تدوین: بهرنگ سنجابی، طراحی و ترکیب صدا: بهمن اردلان، صداگذار: امین میرشکاری، موسیقی: مدیا هاشمی، اصلاح رنگ و نور: نیما دبیرزاده، طراح گریم: احسان رناسی، طراح صحنه و لباس: صبا قاسمی، صدابردار: محمود کاشانی، مدیر تولید: سمیرا قربان نژاد، عکاس: احمدرضا شجاعی، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه‌کنندگان: نیما دبیرزاده، آنیتا آصف و ندا آصف، پخش بین الملل: میدیا کیاست.

کد خبر 5344937 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان اندونزی تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه محمد خزاعی سازمان صداوسیما حضور هنر ایران در جهان جشنواره فیلم فجر اداره کل هنرهای نمایشی نتفلیکس برنامه رادیویی فرهنگستان هنر سینمای مستند سریال ایرانی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی – هنری اتقان در احکامی نوشت:

تعامل با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل دبیرخانه متمرکز، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، ارتباط با مخاطبان و نشر آثار هنرمندان و گسترش فرهنگ کار و تلاش از طریق انجام امور رسانه‌ای، از جمله اهدافی است که دبیر جشنواره اتقان از دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی این جشنواره خواسته است.

امیرحسین شفیعی، تهیه کننده و کارگردان تئاتر، مدیر فرهنگی و دارای نشان درجه۲ هنری و مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی است. شفیعی در کارنامه خود دبیر اجرایی تئاتر مهم بین المللی و ملی را به ثبت رسانده که جشنواره بین المللی تئاتر فجر یکی از آنها است.

مصطفی ساجدی نیز فعال‌رسانه‌ای و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. ساجدی سابقه سردبیری پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی و برنامه‌های تلویزیونی و همچنین معاونت خبر و اطلاع‌رسانی مرکز رسانه‌ای حوزه هنری انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد.
گفتنی است که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌های هنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای)) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۵ خرداد ماه اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه امسال برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما