Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:58:47 GMT

حال ۳ قلو‌های برازجانی خوب است

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۴۰۴۳

حال ۳ قلو‌های برازجانی خوب است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سرور مکاری معاون بالینی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بیان کرد: مادر بارداری ۳۶ ساله با سابقه بیماری دیابت بارداری و مصرف انسولین، تنگی نفس و استفاده از اسپری، به این بیمارستان مراجعه کرد و به علت شرایط درمانی خاص بلافاصله سزارین شد.

او ادامه داد: به هنگام انجام عمل سزارین پزشک متخصص اطفال به همراه همکاران پرستار بخش ان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای. سی. یو در اتاق عمل حضور یافتند و به‌محض انجام عمل سزارین، نوزادان که دو پسر و یک دختر بودند به بخش ان. ای. سی. یو بیمارستان منتقل شدند.

معاون بالینی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان افزود: با توجه به زایمان پیش از موعد در هشت‌ماهگی، نوزادان نارس و دچار کمی وزن بودند به طوری که وزن پسر‌ها ۱۹۰۰ گرم و ۱۴۰۰ گرم و دختر ۱۴۰۰ گرم بود.

مکاری عنوان کرد: نوزادان به علت مشکلات حاد تنفسی و وزن پایین بلافاصله به بخش ان. ای. سی. یو (بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان) منتقل واقدامات لازم پزشکی و پرستاری شروع شد.

بیشتر بخوانید

نیرو‌های اورژانس عسلویه نوزاد تازه متولد شده را از مرگ نجات دادند

او گفت: بعد از گذشت حدود ۲۲ روز از دریافت مراقبت‌های ویژه درمانی دو قل (یکی از پسر‌ها و یک دختر) با شرایط مناسب و بهبودی ترخیص شد و یکی از نوزادان همچنان در بیمارستان بستری است، اما با توجه به روند خوب و مناسب درمانی امیدواریم ان‌شاءالله به‌زودی ترخیص شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوزاد زایمان پیش از موعد 3 قلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت

به گزارش تابناک، شامگاه شنبه مرگ دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس حسین گودرز که مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع داده شد.

سپس پدر دختر فوت شده با مراجعه به دادسرای جنایی از میزبان دخترش شکایت کرد. مرد شاکی در تشریح ماجرا گفت: دخترم همراه نامزدش به مهمانی رفته بود و تا جایی که به من گفتند در آن مهمانی حالش بد شد. او را به بیمارستان رساندند و در بیمارستان فوت کرد.

در پی این شکایت میزبان مورد تحقیق قرار گرفت و او هم گفته‌های پدر دختر فوت شده را تایید کرد و گفت: او با نامزدش به مهمانی که میزبانش من بودم آمده بود که حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندیم و در آنجا بود که فوت کرد.

پس از آن نامزد این دختر مورد تحقیق قرار گرفت و او هم با تایید گفته‌های دو نفر قبل ادامه داد: تا جایی که می‌دانم حال نامزدم خراب شد و او را به بیمارستان بردند اما بعد از آن دیگر خبر ندارم چه شد و بعد از مدتی خبر دار شدم که او فوت شده است. من یا میزبان در مرگ او نقشی نداشتیم.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این مرگ مشکوک ادامه دارد.
منبع: سایت جنایی

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • اطلاعیه فوری پلیس درباره خبر پلمب این بیمارستان به‌دلیل کشف حجاب
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند