Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد داد که در هفته فرهنگی گرگان، کنگره بین المللی مفاخر و مشاهیر در این شهر برگزار شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، غلامرضا منتظری پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی برای برگزاری بهتر هفته فرهنگی گرگان اظهار داشت: فرهنگ، فصل تمیزدهنده و پیوند دهنده اقوام و جوامع است که شاخص‌ها و نمادهایی دارد که می‌توان آنها را در ادبیات، هنر، معماری، صنایع دستی، میراث فکری، آثار باستانی و غیره مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با واژه فرهنگ، رشد، بالندگی و دوستی به اذهان خطور می‌کند بر حفظ هویت فرهنگی هر منطقه از جمله شهر گرگان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری هفته فرهنگی گرگان، اقدامی ارزشمند در جهت پاسداشت اندیشمندان و فرهیختگان این منطقه است، گفت: توجه به مشاهیر و مفاخری که خوشبختانه شهر گرگان از آن بهره خوبی برده، وظیفه همه ماست.

جایگاه مفاخر و بزرگان استان مرکزی در هفته فرهنگی اراک برای مردم تبیین می‌شودآغاز فستیوال هفته فرهنگی المپیک در باغ کتاب تهرانبرنامه هفته فرهنگی اردبیل با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود

منتظری با تأکید بر اینکه گرگان از پیشینه فرهنگی غنی‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: پیشینه این منطقه، تکیه‌گاه ما است که همه به آن می‌بالیم. تکیه‌گاه فرهنگی را باید خوب بشناسیم تا در ادامه مسیر گام‌های خوبی برای حفظ هویت فرهنگی خود برداریم و از آن دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری هفته فرهنگی سبب معرفی بسیاری از داشته‌های فرهنگی این سرزمین که بعضا مورد غفلت قرار گرفته است، می‌شود، ادامه داد: بسیاری از نوجوانان و جوانان و حتی افرادی که سن و سالی از آنان گذشته از پیشینه فرهنگی منطقه خود بی اطلاع یا کم اطلاع هستند که برگزاری هفته فرهنگی این فرصت را برای آشنایی آنان فراهم خواهد کرد و توجه بیشتری را به سوی حفظ هویت فرهنگی مردم این شهر معطوف می‌کند.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از رخدادها و وقایع، در تاریخ هر سرزمین اتفاق می‌افتد که می‌تواند سرآغازی برای یک برهه زمانی دیگر باشد،؛ ورود امام حسن عسکری (ع) یک رخداد فرهنگی و معنوی است که باید برای نکوداشت‌ آن تلاش کرد، ورود این امام همام به گرگان می‌تواند سرآغاز و شروع هفته فرهنگی باشد.

وی پیشنهاد داد یکی از مهم‌ترین اقدامات در هفته فرهنگی گرگان می‌تواند برگزاری کنگره بین‌المللی معرفی مشاهیر و مفاخر باشد.

انتهای پیام/582/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته فرهنگی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های فراوان جلسه باشگاه بارسلونا برای تعیین تکلیف آینده ژاوی بر روی نیمکت تیم برگزار شد.

ژاوی در هفته‌های اخیر چندین بار به‌صورت مستقیم اعلام کرده بود که قصد تغییر تصمیمش و ماندن در بارسلونا را ندارد اما در روزهای گذشته او نظر او کمی تغییر کرد و درنهایت در جلسه‌ای که چهارشنبه با دکو و سپس خوان لاپورتا برگزار شد، او تصمیمش را عوض کرده است.

طبق گفته موندو دپورتیوو لاپورتا فردا در یک کنفرانس مطبوعاتی ماندن ژاوی و برخی برنامه‌های آینده باشگاه را اعلام می‌کند. با این حال رافا یوسته زودتر از لاپورتا در مصاحبه‌ای خبر ماندن ژاوی را تایید کرد.

او گفت:«ژاوی می‌ماند. او نظرش را تغییر داده و در باشگاه می‌ماند. او واقعا در اینجا خوشحال است. دکو و بقیه اعضای هیئت‌مدیره ۱۰۰ درصد به ژاوی اعتماد دارند. این موضوعی تضمین‌شده است. ما هرگز برای هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم و گزینه اول‌مان برای فصل آینده خود ژاوی بود.

ژاوی می‌خواهد پروژه‌اش در بارسا را ارتقا دهد و برای اهداف بزرگ‌تری بجنگد. من مشتاق هستم ژاوی را در حال مربی‌گری در اسپاتیفای نوکمپ ببینم.»

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود