Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات انتظامی کردستان، سرهنگ کامبیز رستم نیا اظهار داشت: طی رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا تعداد پنج صفحه اجتماعی اینستاگرامی که در سطح شهرستان با عنوان کِراش یابی مریوان اقدام به نشر فساد اخلاقی در فضای مجازی می‌کردند شناسایی شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق کارشناسان پلیس فتا، این صفحات اینستاگرامی توقیف و مسدود شدند و در همین رابطه ۹ نفر از گردانندگان این صفحات دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مریوان خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای مقابله با انحرافات اخلاقی که یکی از عوامل ایجاد مشکلات روحی و روانی برای جوانان است انجام شد که اقدام به ترویج بی بندباری و ارتباط نامشروع دختران و پسران نوجوان می‌کردند.

وی اظهار داشت: گردانندگان این صفحات اجتماعی با تشویق و تبلیغ برای عضویت نوجوانان در آن، موجب نگرانی خانواده‌ها و بازی با آبروی دختران و پسران مؤمن و نشر بی بندباری در جامعه شده بودند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رستم نیا بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر مردم با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: تعامل مردم با نیروی انتظامی، گسترش نظم و امنیت را در پی دارد و فضا را برای ناامن کنندگان جامعه تنگ خواهد کرد.

کد خبر 5344946

منبع: مهر

کلیدواژه: مریوان فضای مجازی اینستاگرام فرماندهی انتظامی کردستان یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر عکس استانها کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بارش باران استکبار ستیزی گرگان آمار کرونا راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده