Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازه زمانی یک سال و‌‎نیم گذشته، ۲/۵ برابر افزایش قیمت داشته است.

گروه کشت وصنعت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ بر اساس آمار‌های منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران و با بررسی‌های بازارنیوز، قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازه زمانی یک سال و نیم گذشته نوسان قیمت زیادی داشته و طبق آخرین برسی‌های میدانی خبرنگار بازارنیوز، قیمت هر کیلو مرغ در قصابی و مراکز عرضه کننده محصولات پروتئنی با قیمتی بالغ بر ۳۱ هزار تومان (غیر رسمی) به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر آمار‌های منتشر شده از سوی مرکز آمار، قیمت هر کیلو مرغ در ابتدای سال ۱۳۹۹ (فروردین)، رقمی بالغ بر ۱۲ هزار تومان بوده و با گذشت ۱۸ ماه قیمت این کالا در شهریور سال ۱۴۰۰، به قیمت ۳۰ هزار تومان رسیده است.

روند افزایش قیمت این محصول از تیر سال گذشته (۹۹) آغاز و با گذشت نیمی از سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه به قوت ماه‌های گذشته ادامه دارد؛ در بازه زمانی یک سال و‌نیم گذشته، رکورد دار بیشترین افزایش قیمت مرغ متعلق به مرداد سال ۱۴۰۰ بوده است.

گفتنی است که با شروع بی ثباتی در بازار مرغ در زمان دولت دوازدهم، قیمت مصوب هر کیلو مرغ به ۲۴ هزار ۹۰۰ تعیین گردید و اکنون پس از گذشت ۳ ماه از عمر دولت سیزدهم، مرغداران خواهان افزایش قیمت مصوبه مرغ با نرخ ۳۱ هزار تومان شده‌اند.

 

پایان پیام//

برچسب ها: وزارت جهاد کشاورزی ، مرغ ، نهاده دامی ، تورم لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Pbs

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مرغ نهاده دامی تورم قیمت هر کیلو مرغ افزایش قیمت هزار تومان یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد

به گزارش پارس نیوز ، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۸۰۰ هزار تومانی به ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار رسید.

دیگر خبرها

  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد