Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر آقاپور در گفت و گو با خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: اهالی روستای طبیعت دوست مزدک از توابع بوید احمد در یک‌اقدام قابل تحسین راه یود جویان از عرصه های ملی را در منطقه خود مسدود کردند.

 

وی بیان کرد: توسط معتمدین و جوانان مزدک هزینه بستن جاده ها جمع آوری و اقدام بستن جاده‌ای فرعی از منطقه پرغ انداز الی مختار شهرستان بویراحمد صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: روستای مزدک شهرستان بویراحمد از پوشش فراوان جنگلی بلوط برخوردار است.

 

آفاپور عنوان کرد: در این منطقه راه های فرعی منتهی به طبیعیت وجود داشت که امکان قطع درختان ، قاچاق هیزم وزغال وجود دارد .

وی گفت: این اقدام در راستای صیانت از منابع طبیعی منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: طبیعت منابع طبیعی بویراحمد روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی

بیش از یکسال از پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت استان لرستان می گذرد اما به صورت نیمه کاره باقی مانده و مشکلاتی را برای اهالی به وجود آورده است. به گفته شهروندخبرنگار ما پیگیری‌های مداوم اهالی این روستا نتیجه‌ای در بر نداشته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

لطفا صدای ما مردم منطقه محروم بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت استان لرستان را به گوش مسئولان برسانید. گازرسانی به روستا‌های این منطقه بیش از یک سال است به حال خود رها شده و هیچ گونه کاری انجام نمی‌شود. یک سال است مردم این منطقه محروم چشم انتظار فعال شدن این پروژه و تکمیل گازرسانی در این منطقه هستند ولی خبری نیست. چندین بار به اداره گاز مراجعه کردیم و اطلاع دادیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • رخ نمایی بهار در طبیعت زیبای روستای فندخت شهرستان زیرکوه
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت