Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات جودو قهرمانی استان قم با حضور رئیس فدراسیون جودو و با مشارکت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ همزمان با روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی، مسابقات جودو نوجوانان و جوانان استان قم و یادواره شهدای نوجوان، با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در ۲ رده سنی با مشارکت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات قهرمانی جودو استان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با معرفی نفرات برتر در آکادمی جودو استان  در ورزشگاه راحله برگزار شد.

شایان‌ذکر است: این رقابت‌ها با گرامیداشت شهید حسین فهمیده از شهدای نوجوان دفاع مقدس، شهید علی لندی که روز یکم مهر ۱۴۰۰ در کمک‌رسانی به ۲ حادثه‌دیده آتش‌سوزی در شهرستان ایذه به شهادت رسید و محمدامین ترجیح جودوکار نوجوان قمی  که با اهدای اعضای بدن خود به چندین خانواده زندگی اهدا کرد، برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم از قهرمانان جودوی استان به همراه مسئولان سابق هیئت جودو و مربیان منتخب استانی با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

همچنین جلسه هماهنگی و همفکری هیئت جودو استان قم نیز با حضور رئیس فدراسیون این رشته ورزشی و مسئولان هیئت ورزشی جودوی استان در جریان این سفر برگزار شد.

در این مسابقات علاوه بر رئیس فدراسیون جودو کشور، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و حسن مالکی نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو رئیس فدراسیون برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان