Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابلوی دو خیابان نامگذاری شده به نام مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی در منطقه ۱۴ نصب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از لوایح نامگذاری معابر و خیابان‌های شهر تهران در سیصد و دوازدهمین جلسه شورای پنجم شهر تهران به تصویب رسیده بود که در آن نام به دو خبرنگار حوزه محیط زیست به چشم می‌خورد.

حالا پس از چند ماه از تاریخ این مصوبه، کوچه‌های لادن غربی و لادن شرقی در حد فاصل خیابان نبرد تا خیابان پرستار، به نام خبرنگاران فقید «ریحانه یاسینی» و «مهشاد کریمی» نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهشاد کریمی، خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا در مأموریتی که در تاریخ دوم تیرماه ۱۴۰۰ به میزبانی سازمان محیط زیست برگزار شد، در سانحه اتوبوس خبرنگاران محیط زیستی در استان آذربایجان غربی از دست دادند.

کد خبر 533535

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهشاد کریمی ریحانه یاسینی نامگذاری خیابان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده واژگونی اتوبوس خبرنگاران شوراي شهر تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ریحانه یاسینی مهشاد کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود