Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-03@14:48:40 GMT

عرضه افزونه مایکروسافت اوت لوک برای گوگل کروم

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۴۶۱۳

عرضه افزونه مایکروسافت اوت لوک برای گوگل کروم

ایتنا - مایکروسافت با عرضه افزونه جدید اوت لوک برای مرورگر کروم، دسترسی به ایمیل‌ها و سایر امکانات این سرویس را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. شرکت مایکروسافت به تازگی با عرضه افزونه جدید اوت لوک برای مرورگر کروم، دسترسی به ایمیل‌ها و سایر امکانات این سرویس را برای کاربران آسان‌تر کرده است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، به نظر می‌رسد که مایکروسافت به تازگی نسخه‌ای جدید از سرویس اوت اوک را به صورت افزونه کروم برای کاربران این مرورگر عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاربران پس از دانلود این افزونه و افزودن آن به مرورگر کروم خود، می‌توانند بدون تغییر سربرگ‌های مختلف، به سرویس‌های ایمیل هات میل و اوت لوک دسترسی داشته باشند.
 
در حقیقت کاربران با استفاده از افزونه اوت لوک مایکروسافت برای مرورگر کروم، نه تنها می‌توانند به سرعت به ایمیل‌های خود دسترسی داشته باشند، بلکه می‌توانند از قابلیت‌های دیگری نظیر تقویم اوت لوک نیز استفاده کرده و از منوی افزونه‌های مرورگر کروم به مخاطبان و وظایف به تعویق افتاده خود دسترسی داشته باشند.
     
این افزونه همچنین برای کاربران تجاری و کارمندان شرکت‌ها بسیار کاربردی است.
دسترسی سریع به ایمیل‌های دریافت شده و امکان نوشتن و ارسال کردن ایمیل‌های جدید بدون نیاز به تغییر سربرگ‌های مختلف مرورگر‌ها یا باز کردن نرم‌افزارهای متعدد می‌تواند بهره‌وری کارمندان یک شرکت و سازمان را افزایش بدهد.
 
البته قابلیت‌های افزونه مرورگر مایکروسافت اوت لوک صرفا به اینجا محدود نمی‌شود و کاربران می‌توانند برای انجام کارهایی نظیر جست‌وجو، افزودن یا ویرایش مخاطبان اوت لوک نیز از آن استفاده کنند.
 
همچنین امکان ورود به بخش تسک‌های اوت لوک و ویرایش یا اتمام آنها نیز وجود دارد.
جالب است بدانید که مایکروسافت دقیقا مشابه همین افزونه را در ماه ژوئن برای مرورگر اج عرضه کرده بود.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل کروم مایکروسافت افزونه برای کاربران مرورگر کروم برای مرورگر ایمیل ها اوت لوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اپلیکیشن تماس اندروید قابلیت جدیدی دریافت کرده و ایموجی صوتی را دردسترس برخی از کاربران قرار داده است.

ایموجی‌های صوتی در اپلیکیشن Phone در واقع افکت‌های صوتی استانداردی هستند که با انتخاب یکی از ۶ ایموجی تشویق، خنده، جشن، گریه، مدفوع و صدای تبل پخش می‌شوند.

وقتی شما به عنوان تماس‌گیرنده یکی از ایموجی‌های صوتی را انتخاب می‌کنید، اپلیکیشن تماس گوگل انیمیشن کوتاهی را همراه با افکت صوتی به مدت چند ثانیه پخش می‌کند که در هر دو طرف تماس شنیده می‌شود.

گوگل در توضیح قابلیت جدید اپلیکیشن تماس می‌گوید: «احساسات و حالت‌های مختلف خود را با صداهایی مانند تشویق، خنده، گریه یا تبل از طریق لمس تصویر هریک از ایموجی‌ها به طرف مقابل ابراز کنید.»

برای فعال‌کردن ایموجی‌ صوتی باید وارد بخش عمومی (General) تنظیمات گوشی شوید یا در صفحه‌ی اپلیکیشن تماس، روی بیشتر (More) بزنید تا گزینه‌ی ایموجی صوتی (Audio Emoji) را مشاهده کنید.

پس از فعال‌کردن، دکمه‌ی «ایموجی صوتی» در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن ظاهر می‌شود و به شما اجازه می‌دهد با زدن روی آن، یکی از شکلک‌ها را انتخاب کنید تا صدای مرتبط پخش شود.

به‌نظر می‌رسد که محدودیتی برای استفاده از این ایموجی‌ها وجود دارد، زیرا فاصله‌ی کوچکی بین استفاده‌ی مجدد از آن‌ها لازم است که از پخش پشت سر هم صداها جلوگیری می‌کند.

ایموجی صوتی درحال‌حاضر از طریق آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن Phone گوگل در کانال بتا (نسخه‌ی ۱۲۸) دردسترس است. این ویژگی احتمالاً در هفته‌های آینده برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901707

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن