Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@11:47:46 GMT

ورود قاچاقی و زیرزمینی دلار به ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۴۶۴۵

ورود قاچاقی و زیرزمینی دلار به ایران

ایران اکونومیست- محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور گفته که ایران پول نفتی را که قاچاقی می‌فروشد به صورت زیرزمینی و قاچاقی وارد کشور می‌کند.

 به نقل از اکوایران، طی یکی دو روز گذشته چند نقل قول درباره بیشتر شدن ورود دلار به اشکال مختلف به ایران مطرح شده که جالب به نظر می رسند، امام جمعه مشهد از یک سو و محسن رضایی از سوی دیگر در کنار یک گزارش خارجی درباره نحوه ورود این دلارها به ایران توضیح داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*** محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور گفته که ایران پول نفتی را که قاچاقی می‌فروشد به صورت زیرزمینی و قاچاقی وارد کشور می‌کند، درست در سوی دیگر ایران، سید احمدی علم الهدی در سخنرانی نماز جمعه اعلام کرده که با جرات ورزی این دولت ایران می‌تواند پول فروش نفت را وارد کند و نیازی به ارتباط با بانک‌ها ندارد. این اتفاق در کنار اهمیت اقتصادی که می‌تواند داشته باشد نگرانی‌هایی هم به وجود می‌آورد.

 

 

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد

غلامرضا احمدی گفت : با توجه به برداشت بی رویه آب از سفره های زیر زمینی شهرستان اشتهارد در دهه های گذشته اکنون شاهد کاهش سطح این سفره ها به میزان ۷۳ سانتی متر هستیم.

وی اظهار کرد: برای نجات آبخوانها ، طی ۲ سال گذشته از مجموع ۴۸۰ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی شده در این شهرستان، ۴۵۹ حلقه آنها مسدود شده است؛ انسداد مابقی چاههای غیر مجاز در برنامه کاری امسال است.

مدیر امور آب شهرستان اشتهارد بیان کرد: با هدف مدیریت منابع آب زیر زمینی تاکنون ۹۶ حلقه چاه کشاورزی این شهرستان به کنتور هوشمند آب متصل شده و هفت حلقه چاه دیگر امسال به کنتور هوشمند مجهز می شود.

وی گفت : تعداد چاه های مجاز شهرستان اشتهارد ۱۹۶ حلقه است که شامل کشاورزی، صنعتی ، شرب و بهداشت است.

شهرستان اشتهارد با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر یکی از مناطق دارای تنش آبی در استان البرز است.بخشی از دشت اشتهارد استان البرز به علت برداشت بی رویه آب از سفره های زیر زمینی با فرونشست زمین مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است