Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: فرماندار بعدی مشهد باید بتواند با نظارت و هدایت شورای شهر و مدیریت شهری اهداف و سیاست‌های کلان مربوط به توسعه شهری را به سمتی هدایت کند که مشهد به عنوان الگویی برای سایر شهرهای کشور مطرح شود.

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا ترقی  در خصوص شاخص‌هایی که استاندار خراسان رضوی برای انتخاب فرمانداران شهرستان‌های استان باید مد نظر قرار دهد، اظهار کرد: فرمانداران باید از سنخ و جنس سرمایه‌های اجتماعی دولت بوده و از کارآمدی لازم برای حل مشکلات شهرستان‌ها برخوردار باشند و همچنین شایستگی لازم برای تقویت نیروهای انقلاب در هر شهر را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرمانداران باید بتوانند با اطلاعات کافی که از مشکلات شهرستان تحت مدیریت خود دارند، در جهت ایجاد وفاق و وحدت میان مردم شهرستان برای رشد و پیشرفت کشور و نظام گام‌های موثری بردارند.
وی افزود: البته طبیعی است انتخاب چنین افرادی نیاز به صرف زمان، دقت و بررسی‌های کارشناسانه دارد تا انشاءالله با استفاده از این نیروها نه تنها امید در شهرستان‌ها افزایش یابد بلکه در جهت رشد و پیشرفت شهرستان‌ها و حل مشکلات مردم جهشی ایجاد شود. نماینده مردم مشهد در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه شهر مشهد به عنوان پایتخت مذهبی جهان اسلام بیان کرد: این شهر دارای هویتی اسلامی است و هر سال بالغ بر ۳۰ میلیون زائر از داخل و خارج کشور به این شهر سفر می‌کنند. ترقی ادامه داد: طبیعتا فرماندار مشهد باید بتواند با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط مانند شهرداری، شورای شهر، آستان قدس رضوی و دیگر نهادهای مسئول در مشهد اولا در یک حرکت منسجم و هماهنگ میزبان خوبی برای زائران این شهر باشد و ثانیا بتواند نیروها را در جهت تقویت هویت دینی شهر مشهد به کار گیرد.  وی اضافه کرد: همچنین با توجه به گستردگی شهر مشهد و مشکلاتی که ما در نقاط محروم و حاشیه شهر داریم، فرماندار مشهد باید ایجاد عدالت در توزیع امکانات رفاهی برای مردم و اولویت‌بخشی به تامین مالی برای تکمیل فازهای قطار شهری و توسعه حمل و نقل عمومی را در دستور کار خود قرار دهد و تسهیلات لازم را برای رفاه شهروندان فراهم کند. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمیدرضا ترقی مشهد زائران امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین حسینی بعد از ظهر شنبه در نشست شهر مولد استان بوشهر با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرا شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهرها با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده که نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

وی شهرهای مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهرهای مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

حسینی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریاپایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانوارها دارد که در اجرایی‌شدن شهرهای مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، گفت: شهرهای مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوارها می‌شود.

در این آئین قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

کد خبر 6090286

دیگر خبرها

  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است