Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: ۳۶۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه مردمی و ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی سازمان بسیج سازندگی کشور به استان ابلاغ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ مهدی هنری ظهر امروز در جریان بازدید از صندوق قرض الحسنه مردمی در  روستای تقاب شهرستان خوسف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی اشتغال، توانمندسازی و راه‌اندازی و هدایت اشتغال از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی  است که مدت سه سال است شاهد راه‌اندازی و فعالیت این صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های حمایتی که در بسیج سازندگی داریم حمایت از تسهیل‌گران آموزش دیده بسیج در حوزه میدانی است گفت: مشکلات و ظرفیت‌های هر منطقه شناسایی و احصا شده است.

وی ادامه داد: تامین مالی برای راه‌اندازی، حمایت از اشتغال  و توسعه کارگاه‌های موجود است که با هماهنگی با بسیج سازندگی کشور ایجاد شده و در بودجه 1400 تامین تسهیلات اشتغال‌زایی، حمایت و ایجاد اشتغال در نقاط روستایی و محروم  برای خراسان جنوبی مصوب شده که در این راستا 360 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به بسیج سازندگی خراسان جنوبی ابلاغ شده است که با محوریت صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی اجرایی و انجام می‌شود.

هنری از ابلاغ 120 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی با سود 18 درصد و بازپراخت 7 ساله برای توسعه، مشاغل خانگی و کارگاهی و سرمایه در گردش کارگاه‌ها خبر داد.

همت جهادگران ‌بسیج سازندگی برای رونق قالی‌بافی در اردکان + فیلم37 کارگاه اشتغال‌زایی در استان البرز با کمک بسیج سازندگی راه اندازی شده استخدمتی دیگر از بسیج سازندگی خراسان جنوبی؛ توزیع بیش از 190 هزار قطعه جوجه بومی

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: این اعتبار هم برای بسیج سازندگی خراسان جنوبی ابلاغ شده است که با هماهنگی که از طریق تسهیل‌گران آموزش دیده با محوریت صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی، اعضا و قطب‌های صنایع تبدیلی و رشته‌های مزیت‌دار تسهیلات از طریق فرآیند میدانی برای آنهایی که شرایط از نظر ایجاد کارگاه و توسعه آن دارند از طریق صندوق‌ها و تسهیل‌گران معرفی می‌شوند و تسهیلات اعطا می‌شود تا حداقل انحراف را در این راستا داشته باشیم.

وی گفت: رصد پایش کارگاه‌های ایجاد شده بعد از ایجاد اشتغال نیز انجام می‌شود تا نارضایتی نباشد و یکی از موضوعات دیگر راهبری تسهیلات در راستای رسته شغلی مزیت‌دار  است که در این راستا مشاغل از طریق  راهبران شناسایی و تضمین خرید تولیدات را در روستاها و نقاط محروم دارند و  یکی دیگر هم تامین مواد اولیه توسط راهبران که به عنوان واسطه هستند انجام می‌شود تا کمک به بازاریابی و تداوم و پایداری تولیدات در نقاط روستایی و محروم شود.

انتهای پیام/254/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صندوق های قرض الحسنه مردمی بسیج سازندگی خراسان جنوبی تسهیلات اشتغال زایی میلیارد ریال راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی

مرتضی ذاکریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در یازدهمین کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ استان ۶۶ طرح با ۷۷.۵ میلیارد تومان به تصویب رسید.

به گفته وی در مجموع یک هزار و ۳۰۹ طرح در کمیته استانی به ارزش دو هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۹۸ طرح تا کنون به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است، بیان داشت: تا کنون به ۵۳۴ طرح بیش از ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: ۲۹۵ طرح از سوی بانک‌های عامل برگشت خورده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۹ درصد تسهیلات تخصیصی تا کنون جذب شده است، عنوان کرد: مجموع تسهیلات تخصیصی تا کنون یک هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان بوده است.

ذاکریان بیان داشت: ۱۳۲ میلیارد تومان از تسهیلات نیز در دست پرداخت است.

به گفته وی خراسان جنوبی در رتبه چهارم پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ کشور قرار دارد.

کد خبر 6088760

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان