Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته روابط خارجی جمهوری خواهان سنا می‌گوید که هر گونه توافق با ایران بدون تایید کنگره موقتی خواهد بود.

خبرگزاری میزان - «جیم ریش»، سناتور جمهوریخواه آمریکا، می‎گوید «هرگونه توافقی که در مذاکرات برجام حاصل شود، موقتی خواهد بود.»

وی که با روزنامه «الشرق الاوسط»، مصاحبه کرده، با اشاره به رایزنی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره آنجه «رویکرد ایران برای تولید سلاح هسته ای»، عنوان شده، ادعا کرد «اسرائیلی‎ها خطوط قرمز خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«جیم ریش» که ریاست حزب جمهوریخواه در کمیته روابط خارجی سنا را بر عهده دارد، مدعی شد «ایران هرگز به سلاح هسته‎ای دست نخواهد یافت».

بیشتر بخوانید: درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای کنارگذاشتن دیپلماسی با ایران واشنگتن: همچنان به بازگشت متقابل به برجام پایبندیم

این سناتور آمریکایی همچنین از آنچه «رویکرد دولت آمریکا در امتناع از مرتبط کردن توافق هسته‎ای به فعالیت های بی ثبات کننده ایران در منطقه، حمایت از تروریسم و ​​برنامه موشکی بالستیک»، خواند، انتقاد کرد، و گفت « «این توافق ما نیست و از آن حمایت نخواهیم کرد؛ اگر می خواهید به یک توافق واقعی برسید، باید آن را به عنوان یک معاهده در مقابل سنا قرار دهید؛ اگر دو سوم رای اعضا را به دست آورد، تبدیل به توافق با آمریکا می‎شود و الزام آور خواهد بود و اگر این اتفاق نیفتد، هیچ یک از ما متعهد به این توافق نخواهیم بود.»

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام تحولات بین الملل برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از نیویورک، ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی گفت برنامه‌های ارائه شده برای یک توافقنامه امنیتی جهت تضمین حمایت از اوکراین برای ده سال آینده «دیوانگی» است.

ماسک اظهار داشت: «این دیوانگی است. جنگ ابدی (است)».

پیش از این، دیوید ساکس، کارآفرین دیگر آمریکایی در شبکه ایکس نوشت «اوکراین در حال کار بر روی یک توافقنامه امنیتی با آمریکا است که حمایت این کشور را برای ده سال آینده تضمین خواهد کرد».

به گفته وی، کمک ۶۱ میلیارد دلاری که واشنگتن اخیرا تائید کرده است، «فقط آغاز کار بود».

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین پیشتر گفته بود که مقامات اوکراینی و آمریکایی در حال بحث در مورد میزان کمک‌های نظامی و مالی به کی یف برای ده سال آینده به عنوان بخشی از مذاکرات بر سر یک توافقنامه امنیتی دوجانبه هستند.

 

دیگر خبرها

  • حماس: هر توافقی مشروط به موافقت اسرائیل با خواسته‌های ماست
  • پیروزی بدون جنگ
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق