Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@16:06:26 GMT

درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۴۹۳۴

درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد


به گزارش تابناک و به نقل از وبدا، حنان حاجی محمودی با بیان اینکه ذیل اعتبار سیاست های جمعیتی، ما دو موضوع بیمه مادران فاقد بیمه و فرزندان خردسال آنها را در دستور کار داریم، افزود: در همین راستا اقدامات مربوط به بیمه همه افرادی که مشمول این طرح بودند، بدون هیچ محدودیتی انجام شد که در آمار بیمه سلامت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هزینه سونوگرافی، انواع جراحی ها، تصویربرداری، آزمایشات، دارو و هر هزینه ای که مربوط به این موضوع شود، تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: این موضوع به عنوان نشان ناباروری مطرح شده، به این معنا که یک پزشک متخصص زنان می تواند این نشان را به بیمه شده خود متصل کند و پس از آن شخص می تواند از خدمات ستاره دار که براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت است، بهره مند شود.

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: این طرح به مرور زمان توسعه پیدا می کند و در راستای سیاست های جمعیتی که مد نظر مقام معظم رهبری و دولت است، انجام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول غلامرضا ملابیگی طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد سونوگرافی سازمان بیمه سلامت ربیع الاول غلامرضا ملابیگی طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت

محمدمهدی ناصحی درباره پوشش اقلام دارویی جدید بیماران خاص و صعب‌العلاج گفت: در سال جاری، ۲۲۹۰ دارو تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارند و تعداد داروهای تحت پوشش بیمه‌پایه برمبنای مصوبه شورای عالی بیمه افزایش یافته است.

وی گفت: داروهایی که تحت پوشش بیمه‌ای قرارگرفته‌اند برای بیماری‌های دیابت، فشارخون و بیماری‌های روانی به خصوص اسکیزوفرنی کاربرد دارند. 

وی با بیان اینکه ۵۹ دارو براساس مصوبه شورای عالی بیمه تحت پوشش قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: داروهایی که به سبد پوشش بیمه‌ای اضافه شده‌اند شاید به شکلی دیگر یا در دوز دیگری تحت پوشش بوده‌اند. بنابراین تمام مراکز خصوصی و دولتی عرضه‌کننده دارو، ۷۰ درصد از هزینه‌ها را پوشش می‌دهند.

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: افراد مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج علاوه بر پوشش ۷۰ درصدی بیمه، مشمول پوشش مازاد به میزان ۲۰ تا ۲۵ درصد می‌شوند. گاهی اوقات، پوشش مازاد بیماران مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج نیز تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که از روشهای IVF برای درمان ناباروی اقدام می کنند بچه دار می شوند 
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲