Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، نخستین جلسه هم‌اندیشی، هماهنگی و برنامه‌ریزی دومین یادواره شهدای ورزش‌های زورخانه‌ای برگزار شد.

این نشست با حضور «مهرعلی باران چشمه» سرپرست فدراسیون، داود آذرنوش دبیر دومین گنگره سراسری شهدای ورزشکار کشور و مقدم نماینده سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، برگزاری دومین یادواره شهدای ورزش زورخانه‌ای با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، هیات‌های ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی سراسر کشور، ادارت کل ورزش و جوانان استان‌ها، بنیاد شهید و ایثارگران و دیگر نهادهای مرتبط پیگیری خواهد شد.

تشکیل ستاد یادواره، تدوین چارت ستاد و مشخص کردن شرح وظایف کمیته‌های ستاد، جمع‌آوری اطلاعات بیشتر از شهدای ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی سراسر کشور و … از مواردی بود که در این جلسه در رابطه با آن گفت و گو و تبادل نظر شد.

تاکنون بیش از ۵۰۰ شهید ورزش زورخانه‌ای شناسایی و نخستین دوره یادواره بزرگداشت این شهدای والامقام، ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۴ در مجموعه فرهنگی سرچشمه یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهدا فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش های زورخانه ای شهدای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری