Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه آموزشی کاهش آسیب‌های روانشناختی زندانیان آزاد شده در مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج استان تهران برگزار می‌شود. خبرگزاری میزان - کارگاه علمی با موضوع مراقبت روان‌شناختی از خود با محور یادگیری راه‌های ارتقاء عزت نفس هر هفته چهارشنبه‌ها با حضور مهدوی روانشناس شخصیت در مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج استان تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی اسمعیلی، معاون اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران گفت: این کلاس‌ها به منظور ارتقاء «عزت نفس» و مراقبت روان‌شناختی از خود با در نظر گرفتن شناخت درست تکانه‌ها و فهم نحوۀ عمل و تاثیرگذاری آن‌ها در رفتار و کردار درست زندانیان آزاد شده تشکیل می‌شود.

وی افزود: بنا بر نظرسنجی‌های صورت گرفته افرادی که در این کلاس‌ها حضور یافتند از یادگیری راهکار روان‌شناختی مناسب برای مدیریت بحران‌های زندگی ابراز خرسندی کردند.

تاکنون ۱۵۰ نفر از زندانیان آزاد شده در این کلاس‌ها ثبت نام کردند که هر کلاس بصورت ادواری با حضور ۱۶ نفر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج تهران در حال برگزاری است. بیشتر بخوانید: اشتغال و حمایت‌های اجتماعی، حلقه مفقوده درمان کامل اعتیاد انتهای پیام/ برچسب ها: روانشناسی مراقبت بعد از خروج معتادان اصلاح و تربیت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روانشناسی مراقبت بعد از خروج معتادان اصلاح و تربیت مراقبت بعد از خروج زندانیان آزاد شده روان شناختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است

 زهره الهیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت شهر که در بوستان لاله برپا شده است، با بیان اینکه پایتخت در هفته سلامت رنگ و بوی سلامتی به‌خود گرفته است اظهار داشت: اجرای بیش از ۱۶۰۰ برنامه سلامت محور در مناطق مختلف تهران و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات سلامت محور از اقدامات ارزشمندی است که در این هفته انجام شده است و امیدواریم این روند بیش از گذشته ادامه پیدا کند. 

الهیان با یادآوری اینکه نیازمند ارتقای سلامت در همه ابعاد آن در جامعه هستیم، ادامه داد: نباید سلامت را محدود و منحصر به سلامت جسم دانست. متاسفانه وزارت بهداشت سلامت را در این حوزه تعریف می‌کند و ما در مجلس به وزیر بهداشت درباره این موضوع و توجه بیشتر به ابعاد دیگر سلامت تذکر داده و خواستار آن هستیم که برای پیشگیری از بیماری‌ها به موضوع سلامت روان مانند جسم نیز توجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که رویکرد مجموعه‌مدیریت شهری در سه سال گذشته تا چه اندازه منطبق با نیاز‌های سلامت در ابعاد مختلف آن است، با تاکید بر اینکه شهرداری در حال پرکردن خلا فعالیت‌های مرتبط با سلامت روان شهروندان است گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهری و اداره کل سلامت شهرداری تهران در مسیر جبران خلا‌هایی است که در حوزه نشاط اجتماعی و پاسخ به مطالبات بر زمین مانده در حوزه سلامت روان و سلامت اجتماعی است. برگزاری رویداد‌هایی که اکنون‌در قالب سلامت شهر شاهد آن هستیم از جمله تلاش‌هایی است که در این مسیر شاهد آن هستیم. 

وی با اشاره به تاکید مقام‌معظم رهبری درباره مردمی کردن امور، موضوع مردمی سازی سلامت و مشارکت مردم در این حوزه را دارای اهمیت دانست و گفت: هر زمان که مردم در موضوعات مختلف وارد صحنه شوند، مقدار اثرگذاری برنامه‌ها در جامعه افزایش می‌یابد. حضور توام با نشاط و شادابی مردم در این نمایشگاه نمونه عینی از مشارکت پذیری مردم در این حوزه است چرا که قادر می‌شوند با ارتقای سطح سواد سلامت خود هم از خویش و هم از دیگران بهتر مراقبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود