Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی‌ها از ابتدای بازی با روح و روان داور بازی و در نهایت او را مجبور کردند تا برایشان پنالتی بگیرد. - اخبار ورزشی -

مهرزاد معدنچی با اشاره به دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال که با تساوی یک - یک خاتمه یافت، به خبرگزاری تسنیم گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است و می‌دانستیم که باید حساب شده بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فجر بسیار جوان است و خیلی از بازیکنان ما برای اولین مرتبه مقابل استقلال قرار می‌گرفتند. طبیعی بود که بچه‌ها تا حدودی دچار استرس شوند و به همین دلیل آنها در نیمه اول بهتر از ما کار کردند.

مربی فجر سپاسی ادامه داد: نیمه دوم و به خصوص از دقیقه 60 به بعد به خاطر شرایط بدنی خوب‌مان تیم برتر میدان بودیم و به گل هم رسیدیم. تیمی که در دقایق پایانی به گل می‌رسد معنی‌اش این است که حریف را کاملاً تحت فشار گذاشته است. مساوی، نتیجه‌ای عادلانه بود و از این بابت شاکر خدا هستیم.

معدنچی درباره اعتراض‌ها به داوری عنوان کرد: اشتباهات داوری در تمام دنیا رخ می‌دهد و تا زمانی که VAR نباشد این مشکلات وجود دارد. استقلالی‌ها از ابتدای بازی با روح و روان داور بازی کردند و در نهایت هم داور مجبور شد برایشان پنالتی بگیرد.

مربی فجر سپاسی درباره اینکه مجیدی گفته «مشخص نشد بازیکن حریف گل را با کجای بدنش زد»، اظهار داشت: تیم جوانی مثل فجر مقابل استقلال با این همه بازیکن و هزینه، تمام توانش را می‌گذارد و بازی خوبی به خصوص در نیمه دوم ارائه می‌دهد اما مسئولان و مربیان تیم حریف مصاحبه می‌کنند که گل فجر زشت بود یا اینکه معلوم نشد توپ را چه طوری گل کردند. به آنها می‌گویم حق ندارید درباره گل تیم ما صحبت کنید. واقعا برای این حرف‌ها متاسفم.

قربانی: صحبت‌های مجیدی ناراحت‌کننده بود/ خوشحالی‌ام به یک دلیل دوچندان شد

وی اضافه کرد: نیازی نداریم که کسی از تیم فجر تعریف کند اما از این آقایان می‌خواهم تمرکز را روی کار خودشان بگذارند تا شاید بعد از سال‌ها بتوانند با کسب جام قهرمانی دل هوادارانشان را شاد کنند. شما چه کار به تیم حریف دارید؟ لطفا حواس‌تان به کار خودتان باشد و درباره تیم خودتان صحبت کنید. وظیفه داریم با توجه به جایگاه‌مان درباره تیم خودمان حرف بزنیم. اینکه گل ما زشت بود یا زیبا به کسی ارتباطی ندارد.

معدنچی با اشاره به تعطیلی لیگ، یادآور شد: این وقفه‌ها اگر چه به خاطر بازی‌های تیم ملی طبیعی است و همه باید تلاش کنیم تا تیم ملی با اقتدار به جام جهانی 2022 صعود کند اما برای ما و خیلی از تیم‌هایی که در شرایط مسابقه قرار گرفته‌اند اتفاق خوشایندی نیست. چاره‌ای هم نداریم و با آقای کلانتری صحبت کردیم که مثل روال مسابقات لیگ تمرین و بازی‌های تدارکاتی انجام دهیم تا از شرایط مسابقه خارج نشویم.

مجیدی: تماشاگران استقلال از بازی بعد به ورزشگاه بیایند!/ زشت‌ترین گل لیگ را خوردیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال فجر سپاسی استقلال فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان