Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد محمدنژاد، علی‌اکبر فضلی و علی سوادکوهی آزادکاران وزن‌های ۵۷، ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم با پیروزی مقابل حریفان خود در جدول شانس مجدد به دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز در پیکارهای قهرمانی زیر ۲۳ جهان در صربستان راه یافتند.

 پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی قهرمانی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ آبان در بلگراد پایتخت صربستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم و همچنین شانس مجدد پنج وزن نخست از ساعت ۱۳ امروز (شنبه) آغاز شد.

در جدول بازنده‌ها احمد محمدنژاد در وزن ۵۷ کیلوگرم، علی‌اکبر فضلی در وزن ۷۰ کیلوگرم و علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم در دیدارهای شانس مجدد مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند و راهی دیدار رده‌بندی شدند. امیرعلی آذرپیرا نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان نیز در دیدار فینال این وزن حضور دارند.

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست از ساعت ۲۰:۳۰ امشب برگزار می‌شود.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان در پنج وزن نخست به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم، محمدنژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفس‌گیر با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ از سد پاتریک گلوری از آمریکا گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل بکبولات میرزانظر اولو دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر به دیدار فینال، نماینده کشورمان به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۱۸ بر ۱۸ دیامانتیتو یونا فافه از گینه بیسائو را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. حریف وی در این دیدار میتری شاملا از بلاروس است.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، عبادی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر کارولی کیس از مجارستان را مغلوب کرد و در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب جاویت آجار از ترکیه شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر ترک در مرحله نیمه نهایی، عبادی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، فضلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با توجه به شرکت نکردن باسار ندوم از گینه بیسائو به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ارنظر آکمات علی‌اف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۰ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به راهیابی این کشتی‌گیر قرقیزی به دیدار فینال، فضلی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۱۰ بر صفر کریستوس کریستوفوریدیس از یونان را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف موراد اولویف از جمهوری آذربایجان می‌رود.

دروزن ۷۹ کیلوگرم، سوادکوهی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ از سد ویکی از هند گذشت. وی در دور دوم مقابل اوکتای حسن از بلغارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. سوادکوهی در این مرحله در مصاف با ماگومد ماگومایف از روسیه با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، سوادکوهی در گروه بازنده‌ها با نتیجه ۱۱ بر صفر حمام ابوسناینا از فلسطین را از پیش رو برداشت و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف اشرف آشیروف از جمهوری آذربایجان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، آذرپیرا در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر واسیل پولیوچنکا از بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل زوریکو اورتاشویلی از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. آذرپیرا در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر جاناتان آیلو از آمریکا را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی رادو لیفتر دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال اروپا از کشور مولداوی است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مرحله یک چهارم نهایی دیدار رده بندی کشتی گیر دیدار فینال دور دوم بازنده ها دست یافت راه یافت پنج وزن بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه پیگیری شد و تیم فوتبال دورتموند آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «وستفالی» میزبان پاری سن ژرمن بود که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان دورتموند خاتمه یافت.

در این دیدار تیم دورتموند موفق شد در دقیقه ۳۶ توسط «نیکلاس فولکروگ» به گل برسد و همین نتیجه تا انتهای کار باقی ماند و پاریسی‌ها با وجود بهره گیری از ستاره‌هایی مانند «کیلیان امباپه»، «عثمان دمبله» و «اشرف حکیمی» نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند تا این تیم فرانسوی دست خالی از آلمان برگردد و چشم به بازی برگشت داشته باشد.

در دیگر دیدار این مرحله شامگاه چهارشنبه تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسیده بود. دیدار برگشت این مسابقات روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد تا تکلیف فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

کد خبر 6094771

دیگر خبرها

  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند