Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عیسی مدانلو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، از برنامه های متعدد فرهنگی و هنری در آبان ماه خبر داد .    

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درقائمشهر،به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر،مدانلو دبیر شورای فرهنگ عمومی افزود : با توجه به استفاده از ظرفیت فرهنگ و هنر در جامعه ، می توان موضوعات و مولفه های مختلف را به این زبان در جامعه معرفی کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     
عیسی مدانلو، جشنواره استانی نمایشنامه نویسی فخرایی- جشنواره استانی داستان نویسی روایت - همایش جایزه ادبی - همایش تبری شو -  نمایشگاه و برنامه های فرهنگی و هنری در هفته کتاب - برنامه ها و آیین های بومی و محلی در هفته مازندران ، از جمله برنامه های فرهنگی و هنری آبان ماه در شهرستان قائم شهر برشمردند.
ایشان  در ادامه اذعان داشت: موضوعات  این جشنواره ها و برنامه با عناوین : دستهای مهربانی در کرونا ، آسیبهای اجتماعی،فرهنگ بومی،محیط زیست ،نشاط اجتماعی و... بوده باتوجه به شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از فضای مجازی و اجرای برخی از برنامه ها در این فضا اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آغاز اجرای برنامه های آبان ماه فرهنگی و هنری قائم شهر قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری