Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@14:05:28 GMT

آلپ صنعت اولین تولید کننده پکیج برقی در ایران !

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۵۸۷۷

آلپ صنعت اولین تولید کننده پکیج برقی در ایران !

. کارایی پکیج‌های آلپ به صورت زمینی و دیواری بوده که به عنوان بهترین جایگزین برای موتور خانه های قدیمی می‌باشد. با توجه به اینکه هزینه تعمیر و نگهداری موتور خانه ها به شدت بالا بوده و مصرف سوخت بالایی نیز دارند،  جایگزین کردن  پکیج برقی همچون پکیج  آلپ برای مصرف کنندگان میتواند جزو بهترین انتخاب ها باشد تا درهزینه و مصرف سوخت بتوانند صرفه جویی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پکیج برقی  آلپ صنعت دارای1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش (تعویض قطعات)و 2 سال بیمه آتش سوزی دارد.

آلپ بزرگترین مجموعه‌ تولید کننده لوازم گرمایشی درایران و خاور میانه می‌باشد و توانسته نظر  مشتریان را تا بالاترین سطح رضایت به خود جلب کند. آلپ در ساخت تمامی پکیج‌برقی خود، از قطعات ایتالیایی استفاده می کند. لذا محصولات آلپ راندمان بالا و مصرف پایین‌تری دارند. در نتیجه هزینه تعمیر و سرویس این دستگاه ها بسیار پایین تر از محصولات مشابه است. همچنین این تجهیزات به دلیل بهره‌مندی از مزایای بسیار، یکی از پر فروش ترین محصولات گرمایشی است.

انواع پکیج بر اساس کارایی

پکیج‌ برقی دیواری و زمینی  تولید شده توسط آلپ امکان نصب و راه اندازی را در تمامی محیط را فراهم کرده و این امکان را برای مصرف کننده به وجود می‌آورد تا در مکان‌های تجاری، آپارتمانی، پاساژ  و… از کارکرد و گرمایش دستگاه به نحو احسن استفاده شود.

انواع پکیج دیواری آلپ

پکیج برقی  شوفاژ دیواری آلپ صنعت دارای قابلیت گرم نمودن آب مصرفی توسط المنت می باشد و بهترین گزینه برای مکان‌هایی است که استفاده از سوخت‌های فسیلی امکان‌پذیر نیست به همین دلیل تنها روش تامین گرمایش محیط استفاده از پکیج برقی دیواری آلپ می‌باشد زیرا به صورت مستقل در هر واحد نصب می‌شود و نیازی به دودکش ندارد.(آلپ تولید کننده پکیج برقی، دیواری ، زمینی و استخری برقی و دوگانه و سه گانه سوز)

انواع پکیج بر اساس سوخت و کاربری

پکیج‌های آلپ از لحاظ سوخت و کاربری در چند مدل تولید می‌شوند، به عنوان مثال در نواحی که سوخت فسیلی دسترسی  ندارد استفاده از پکیج برقی بهترین انتخاب می‌باشد یا اگر برای مکان‌های بزرگ با ابعاد و واحد زیاد از پکیج استفاده شود بهترین گزینه پکیج دوگانه یا سه‌گانه سوز خواهد بود.

پکیج برقی دیواری

پکیج برقی دیواری آلپ نیازی به سوخت‌های فسیلی ندارد و تنها با استفاده از جریان برق تک فاز و یا سه فاز راه اندازی و نصب می‌شود، این مدل از پکیج‌ها بهترین انتخاب برای محیط‌های روستایی، ویلا، کانکس‌ها و … می‌باشد که در ظرفیت‌های متفاوت تولید می‌شود تا بتواند در تمامی محیط‌ها با هر ابعادی مورد استفاده قرار بگیرند.

پکیج برقی زمینی رادیاتور

پکیج برقی زمینی آلپ یکی از تجهیزات گرمایشی کم مصرف می باشد که برای تامین گرمایش فضایی با متراژ بالا مورد استفاده قرارمی گیرد. ابعاد این دستگاه در مقایسه با سایر پکیج آلپ بزرگتر بوده و فضای بیشتری را اشغال می‌کند.

یکی از مهم‌ترین و قابل توجه ترین ویژگی‌های این محصول، برخورداری از مخزن ذخیره آب گرم می‌باشدکه در صورت قطعی برق، تا مدت محدودی، دسترسی به آب گرم از طریق مخزن، امکان پذیر است. همچنین با استفاده از مبدل‌های حرارتی ، آب گرم مورد نیاز مدار بسته و باز تامین می‌شود.

دود و گازهای تولید شده در اثر کارکرد، با استفاده از دودکش تعبیه شده در دستگاه، به خارج از محیط ساختمان و فضای باز منتقل می‌شود لذا از ایجاد بوی نامطبوع و آلایندگی  در محل نصب شده جلوگیری می‌کند.

پکیج برقی زمینی مشعل دار و بدون مشعل

این دستگاه با استفاده از مشعل و مبدل‌های صفحه‌ای و مخزن، گرمایش مورد نیاز را به صورت مستقیم تامین کرده و به دیگ گرمایشی نیاز ندارد.

در مدل‌های بدون مشعل، به دلیل داشتن دیگ فولادی یا چدنی در سیستم پکیج، ظرفیت حرارتی دستگاه بالاتر می‌باشد. لذا برای فضاهای بزرگتر، استفاده از این محصول، صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

تامین گرمایش استخر با پکیج آلپ

پکیج استخری دستگاهی است که برای گرم نگه داشتن آب استخرها ، دوش  آب گرم استخرها و سونا و … مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از پکیج استخری با پیشرفت تکنولوژی رونق زیادی گرفته است و باعث شده است گرمایش آب را در فصول سرد سال با استفاده از این دستگاه تامین کنند.

برای رسیدن به دمای مطلوب استفاده از پکیج استخری آلپ بسیار ضروری می باشد زیرا این محصول دارای راندمان بالای 95% میباشد و در کوتاه ترین مدت زمان میتواند گرمایش آب استخر را به بهترین شکل برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

پکیج مرغداری آلپ

پکیج مرغداری یکی از بهترین گزینه های مورد استفاده در سالن های مرغداری و مراکز پرورش طیور می باشد. این پکیج وظیفه تامین حرارت مطلوب را برای بخش داخلی این سالن ها داشته، به گونه ای که از ایجاد بیماری در طیور جلوگیری می نماید. این دستگاه از نوع پکیج زمینی بوده و با انرژی الکتریکی کار می کند. لذا بدون ایجاد آلودگی، محیط را خیلی سریع گرم می نماید. در ساخت این دستگاه از بهترین قطعات ایتالیایی استفاده شده است.

ویژگی های پکیج مرغداری آلپ

عدم اشغال فضای مفید
بدون نیاز به نصب دودکش
تامین سریع حرارت مورد نیاز
قابلیت تولید پکیج مرغداری به صورت پرتابل یا ثابت
ایزولاسیون استاندارد، با کمترین میزان پرت حرارتی
مجهز به سنسور دما برای نمایش میزان دمای محیط
تامین دمای محیط با استفاده از برق تک فاز یا سه فاز
استفاده از بهترین قطعات اروپایی در مونتاژ پکیج مرغداری
عدم ایجاد آلایندگی در محیط به علت برقی بودن سیستم
دارای توجیه اقتصادی بالاتر نسبت به هیتر، کوره هوای گرم و دیگر محصولات حرارتی

صنعت لبنیات

آلپ صنعت فروشگاه محصولات لبنیاتی:دستگاه شیر دوش، خامه گیر، پروسس تانک، ظرف حمل شیر، پاستوریزاتور

گروه صنعتی آلپ، محصولات لبنیاتی را در انواع ظرفیت ها و برای کاربرد های متفاوتی تولید می نماید. تجهیزات لبنیات آلپ جهت تولید، نگهداری، سرد سازی و حرارت دهی انواع فرآورده های لبنیاتی  مورد استفاده قرار می گیرند. در ساخت این دستگاه ها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. به این ترتیب دوام، ماندگاری، بازدهی، سرعت و عملکرد دستگاه ها بهبود یافته است. لازم به ذکر است که تمامی محصولات این بخش، به صورت کاملا استاندارد و بهداشتی ساخته شده و مورد تایید وزارت بهداشت می باشند. لذا هیچ نگرانی بابت کیفیت فرآورده های لبنیاتی تولید شده نداشته باشید. با ما همراه باشید تا این دستگاه ها را به صورت کامل و با جزئیات بیشتری بررسی نماییم.

خامه گیر خانگی

ظرفیت دستگاه خامه گیر خانگی  پایین بوده و به طور معمول، در خانه ها، کارگاه های لبنیاتی و دامداری های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.  لازم به ذکر است که سپراتور خامه خانگی آلپ، در ظرفیت های پایین از جمله 60 و 80 لیتر به تولید می رسند. در ساخت کاسه شیر این دستگاه از شیشه، آلومینیوم یا استیل استفاده شده است.شیشه مورد استفاده در دستگاه از جنس  نشکن بوده و در اثر حرکت همزن و غیره، نمی شکند. در ضمن کارکرد سپراتور خانگی بسیار کم صدا بوده بدین ترتیب بهترین انتخاب جهت تولید سرشیر ارگانیک و بهداشتی در منزل می باشد. 

کاربری آسان
قابل استفاده به صورت رومیزی
امکان تنظیم میزان چربی گیری از شیر
دارای همزن پلاستیکی با روزنه های بسیار ریز
قابل تولید به صورت آلومینیومی، شیشه ای یا استیل

کره گیر آلپ

گروه صنعتی آلپ، انواع کره گیر برقی را با توجه به نیاز مشتریان، در ظرفیت های متنوعی طراحی و تولید نموده است. همانگونه که می دانید، این دستگاه با استفاده از برق یا به صورت دستی، کره را از ماست جدا می کند. علاوه بر تولید کره، این دستگاه توانایی تولید دوغ را به طور همزمان دارد.

روش کار با دستگاه کره گیر  آلپ

روش کار با این دستگاه  بسیار ساده است. دستگاه را در جایی صاف مانند میز قرار دهید. ماست را در درون مخزن دستگاه بریزید. حجم ماست باید سه پنجم حجم مخزن دستگاه  کره گیر باشد. و به اندازه ی یک پنجم آب بر روی ماست بریزید، بهتر است از ماست پر چرب استفاه کنید تا هم کیفیت و هم مقدار کره ای که بدست می آید زیاد باشد و دقت داشته باشید، که در لحظات پایانی باید مقدار یک پنجم یخ را به مخلوط اضافه کنید. دمای پایین یخ باعث می شود که سریع تر کره در سطح دوغ جمع شود. این فرایند بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد. دستگاه کره گیر آلپ صنعت نیز با همزدن ماست و ایجاد نیروی گریز از مرکز باعث می شود که چربی موجود در ماست را به مرور زمان و به تدریج در یک جا جمع کند و دو محصول دوغ و کره ی با کیفیت را تولید می کند.

ویژگی دستگاه کره گیر آلپ

راندمان بالا ی ۹۵ %
موتور پر قدرت
بهینه در مصرف انرژی
دارای بدنه ی یک پارچه برای استحکام  بیشتر
تولید به صورت کاملا بهداشتی
قابلیت شست و شوی آسان
خروجی دو محصول مجزا دوغ و کره طبیعی
بدون لرزش و آرام و بدون صدا

محصولات سرمایشی

تکنولوژی برای هر مشکلی چاره ای داردکه می تواند در زندگی بشر تاثیرات زیادی بگذارد.

آلپ صنعت فروشگاه محصولات سرمایشی نظیر:دستگاه یخساز  حبه ای و پولکی، آبسرد باجنس بدنه استیل، یخچال های صنعتی، فروشگاهی و ایستاده

یخچال های صنعتی

انواع یخچال‌های صنعتی در مدل‌های ویترینی، صندوقی، کابینتی، رستورانی و فروشگاهی طراحی و تولید می­‎شو‎د. هر کدام از یخچال‎های فوق، ویژگی‌­ها و کاربردهای کاملا متفاوتی دارند.

یخچال‌های صنعتی در دو مدل، استیل و شیشه‌‍‌ای به بازار عرضه می‌شوند. درب یخچال‌های استیلی و فولادی، ضد زنگ و در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند، به همین دلیل دارای طول عمر بیشتری نسبت به مدل‌های شیشه‌ای هستند.

دستگاه‌های درب شیشه‌ای بیشتر مناسب مکان‌هایی است که فضای درونی یخچال رابدون باز شدن درب  بتوان مشاهده کرد. از نمونه محصولات گروه صنعتی آلپ، می‌توان به یخچال‌های ایستاده تک درب و دو درب استیل، شیشه‌ای، یخچال صنعتی با میزکار، ،ویترینی و … اشاره کرد.

دستگاه یخ ساز حبه ای 400kg

دستگاه یخساز نوعی یخچال می باشدکه یخ هایی در یک شکل و اندازه یکسان تولید می کند.این دستگاه ها از کندانسور هایی از برند، رادکو هستند که می توانند در کمترین زمان ۴۰۰ کیلوگرم یخ نیز تولید کند. این کندانسور ها ساخته شده از بهترین قطعات و متریال با عمر بالا و راندمان کارایی بالا می باشند.

یخ ساز حبه ای

اگر بخواهیم در اصطلاح های فنی نیز بگوییم یخ ساز ماشینی صنعتی می باشد که از دستگاه هایی است که با وصل شده لوله آب مصرفی به مخزن و با منبع تغذیه برق کار می کند و این توانایی و قدرت را دارند که بتوانند در ظرفیت های مختلف نیز یخ تولید کنند.

ویژگی های دستگاه یخساز حبه ای 400kg

دارای شیر تخلیه
مصرف بهینه برق
تولید یخ در ظرفیت های بالا
مجهز به مخزن 400 کیلویی برای نگه از یخ های تولید شده
قابلیت اتصال به لوله کشی آب مصرفی
دارای صفحه نمایشی لمسی برای کنترل کار کرد دستگاه

نحوه عملکرددستگاه یخساز حبه ای 400kg

دستگاه یخ ساز  با توجه به وصل شدن به شیر آب مصرفی و با وصل کردن به جریان الکتریکی می تواند آب را به صورت اتوماتیک به داخل قالب های حبه بریزدو بعد به یخ تبدیل کند و بعد انجام چند مرحله تولید یخ که  با پر شدن مخزن دیگر قادر به تولید یخ نمی باشدو باید یخ های موجود در مخزن را بر داشته  که دستگاه یخساز بتواند به عملکرد خود ادامه دهد.

توجه داشته باشید که تمامی عملکرد دستگاه یخساز حبه ای ۴۰۰kg به صورت اتوماتیک نیز می باشد.

توجیه اقتصادی دستگاه یخساز حبه ای 400kg

شما با خرید این دستگاه می توانید در مکان هایی مانند رستوران و کافی شاپ و  مغازه های آب میوه، بستنی نیز  یخ تولید کنید که این دستگاه یخساز در صرفه جویی زمان کمک می کند و می توانید برای مشتریان خود نوشیدنی خنکی را ارائه کنید و در ضمن قدرت بالای موتور  این دستگاه باعث شده است که خریداران زیادی را داشته باشدو از برق کمی استفاده می کند.

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید صنعت آب آلپ مورد استفاده قرار یخچال های صنعتی بهترین انتخاب دستگاه ها برقی دیواری دستگاه یخ پکیج برقی تولید شده آلپ صنعت آب مصرفی شیشه ای کره گیر یخ ساز آب گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" از 6 تا 15 اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاوردهای چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.   این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آنها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.   در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودروهای نوآورانه و پاک بودیم. 278 خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودروهای بنزینی و دیزلی با خودروهای برقی و احترام به محیط زیست است.   غرفه‌های نمایشگاه پکن 2024، میزبان خودروسازی جهان و برندهای چینی است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند به طوریکه بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از 117 مدل خودروی جدید توسط 30 شرکت خودروساز بودند.   نمایشگاه پکن 2024 بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاکسی های برقی وارد شد
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده