Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسل دوم که با نام ایکس ۲۲ پرو وارد بازار شده، در همین مدت کوتاهی که از معرفی آن می گذرد، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. شرکت مدیران خودرو هم اخیرا به منظور آشنایی بیشتر مردم با ایکس ۲۲ پرو، یک دستگاه از آن را در مرکز خرید کوروش در غرب تهران برای عموم، به نمایش در آورد.

در این برنامه، بسیاری از علاقمندان توانستند خودرو ایکس ۲۲ پرو را برای اولین بار از نزدیک مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که بازار هدف مدیران خودرو از عرضه ایکس ۲۲ پرو، قشر خریداران جوان است، در کارشوی مرکز خرید کوروش تلاش شد که برنامه هایی مفرح و سرگرم کننده برای حاضران ترتیب داده شود. مسابقه حدس آهنگ از جمله این برنامه ها بود که استقبال خوب مهمانان را در پی داشت. حاضران در کنار تجربه اوقاتی خوش با خانواده، با ویژگی های ایکس ۲۲ پرو هم بیشتر آشنا شدند و استایل ظاهری مدرن این کراس اوور جمع و جور را پسندیدند. طراحی ظاهری ایکس ۲۲ پرو از مد روز صنعت خودرو پیروی می کند و بر اساس سلیقه خریداران جوان شکل گرفته است. در مجموع، ایکس ۲۲ پرو چهره ای جوان پسندتر و با نشاط تر از نسل قبل دارد.

نمایشگر ۹.۰ اینچی لمسی، فرمان الکتریکی (EPS)، ترمز پارک برقی (EPB) و سیستم اتو هلد از مهم ترین آپشن های جدید ایکس ۲۲ پرو هستند که ارزش خرید این خودرو را بالا می برند. امکانات رفاهی ایکس ۲۲ پرو را در کمتر خودرویی در این سگمنت می توان یافت و همین موضوع آن را نسبت به رقبا متمایز می کند.  ایکس ۲۲ پرو به پیشرانه توربو شارژ مجهز شده که ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده می گذارد. گیربکس در نظر گرفته شده برای ایکس ۲۲ پرو از نوع ۹ سرعته CVT است. ترکیب پیشرانه مدرن ۱.۰ لیتری و گیربکس پیشرفته ۹ سرعته، مصرف سوخت پایینی برای ایکس ۲۲ پرو به ارمغان می آورد. علاوه بر عملکرد فنی مناسب، ایکس ۲۲ پرو از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی هم رضایت مشتریان را برآورده می کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، به این آدرس مراجعه کنید:

mvmco.org/x۲۲pro

کد خبر 636131

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایکس ۲۲ پرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد

فنلاند در راستای طرح دیجیتالی کردن خدمات، نخستین کتابخانه الکترونیک جهان را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کتابخانه ملی فنلاند خدمات کتابخانه الکترونیکی خود را راه‌اندازی کرده است که به عنوان یک پلتفرم پیشگام در جهان معرفی شده است. در حال حاضر، این شبکه برای ۸۵ درصد از ساکنان فنلاند در دسترس خواهد بود. این کتابخانه الکترونیکی به عنوان یک برنامه قابل دانلود برای گوشی‌ها و تبلت‌ها در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و مجلات دیجیتال را امانت بگیرند. این کشور، رویکرد دیجیتال را برای در دسترس قرار دادن هرچه بیشتر خدمات مرتبط با کتاب انجام داده است تا هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهد.

به جای کارت کتابخانه، هنگام اولین ثبت‌نام برای سرویس از احراز هویت پیشرفته استفاده می شود. هر کسی که شهرداری محل سکونتش به این سرویس ملحق شده است، می‌تواند از کتابخانه الکترونیکی استفاده کند. هزینه این خدمات به ازای هر ساکن برای شهرداری ها ۰.۷ یورو است.

بر اساس گزارش ها، سرویس مشابه و در عین حال متفاوتی در دانمارک نیز توسعه یافته است و این ایده در سایر کشورهای شمال اروپا نیز در حال اجراست.

به عنوان یک سرویس جدید، مدیران پروژه هنوز نمی‌دانند که چگونه این رویکرد در آینده توسعه خواهد یافت. فقط زمان نشان می‌دهد که کدام اقلام بیشتر برای استقراض درخواست می‌شوند. کاربران برنامه همچنین می‌توانند بازخورد خود را در مورد این سرویس ارسال کنند و به پیشرفت بعدی آن کمک کنند.

به نظر می‌رسد که کتابخانه الکترونیکی نیز از بعضی مشکلات ذاتی کتابخانه های قدیمی رنج می‌برد، به‌ویژه این واقعیت که کاربران احتمالاً باید مدتی منتظر بمانند تا مطالب جدید منتشر شده برای امانت در دسترس قرار گیرند.

اما نکته مهم این است که مطالب خواندنی به زبان های فنلاندی، سوئدی و انگلیسی در دسترس خواهد بود.

کد خبر 749601

دیگر خبرها

  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • (ویدئو) روسیه خودرو‌های زرهی غنیمت گرفته از ۱۲ کشور را به نمایش گذاشت
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)