Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@19:17:28 GMT

محمد نصرتی: پرسپولیس در دفاع راست و چپ مشکل دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۶۱۵۲

محمد نصرتی معتقد است مشخص نشدن مدیریت ثبات پرسپولیس را به هم م ی‌زند

محمد نصرتی پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان صحبت کرد.

محمد نصرتی درباره شرایط تیم پرسپولیس پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به میزان گفت:

بازی سختی است؛ قلعه‌نویی باهوش است و تیم را خوب می‌بندد، تا الان هم بعد از چند بازی در لیگ نشان داده، خوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرتی ادامه داد:

باخت مقابل آلومینیوم اراک باعث شده انگیزه‌ها بالا برود، از طرفی ممکن است، استرس شان هم به خاطر نباختن بالا برود. قطعاً شرایط می‌تواند به نفع پرسپولیس باشد. پرسپولیس بازیکنان خوبی در همه خطوط دارد، اما اگر یک فوروارد بلند زن داشت بهتر بود تا در بعضی از لحظات بازی از ارسال‌های بلند استفاده می‌کرد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:

زمان می‌برد تا رضا اسدی و حامد پاکدل به هماهنگی برسند. هر چه بیشتر بازی کنند می‌توانند هماهنگ‌تر شوند. اگر یک مهاجم استاندارد و هافبک خوب بازیساز بگیریم در لیگ و آسیا می‌تواند کمک زیادی کند، اما باید در سطح بین‌المللی باشد. متأسفانه نبود مدیریت می‌تواند ثبات تیم را به هم بزند.

نصرتی درباره جدایی بازیکنان از پرسپولیس تصریح کرد:

در اینکه کنعانی‌زادگان عملکرد بسیار بهتری داشت، هیچ شکی نیست، اما فرجی در خط دفاع خوب بازی می‌کند. دفاع راست و چپ ما باید قوی‌تر از این‌ها باشد، پست اصلی آن‌هایی که دفاع چپ و راست بازی می‌کنند، این پست نیست. سیدجلال حسینی شرایط سنی بالایی دارد، او را نباید تحت فشار قرار بدهند چون امکان مصدومیتش بالا می‌رود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان افزود:

اگر ۷ بازیکن خارجی داشته باشیم، در بازی‌های آسیایی اجازه داریم از ۴ بازیکن استفاده کنیم که به ضرر تیم‌های حوزه خلیج فارس است، چون ۷ بازیکن خارجی می‌گیرند و می‌توانند از ۴ بازیکن استفاده کنند. استقلال دو مهاجم خوب خارجی گرفته است که بازیکنی بی‌حاشیه است.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم وکیل جدید، سردار آزمون را به لیگ فرانسه می برد / گزارش رسانه روس ادعای استقلالی ها: جایگیری اشتباه کمک داور، گل ارسلان مطهری را سوزاند / فیلم گل قیچی برگردان تماشایی در لیگ اسلوونی / فیلم ادعای جنجالی سایت پرتغالی: لیونل مسی برای هفتمین بار فاتح توپ طلا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد نصرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر

نراتزوری سه گزینه برای پست وینگ بک راست را درنظر دارد

طرفداری | امیل هولم، وینگ بک راست سوئدی آتالانتا به مانند تابستان قبل دوباره مورد توجه اینتر قرار گرفته است. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اگر اینتر با دنزل دومفریز بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسد، او را در تابستان 2024 یعنی در فاصله یک فصل مانده به اتمام قراردادش به فروش می رساند. نراتزوری به وینگ بک راست 24 ساله خود پیشنهاد جدیدی ارائه داده و تا 15 روز آینده منتظر جواب او می ماند.

گزینه های جانشینی دومفریز؟ اینتر در صورت عدم توافق با این بازیکن هلندی، به آرون ون بیسکا از منچستریونایتد، مایکل کایوده از فیورنتینا و امیل هولم فکر خواهد کرد. هولم در تابستان 2023 به صورت قرضی از اسپتزیا راهی آتالانتا شد اما هنوز مشخص نیست قرارداد او دائمی می شود یا نه. مدیران اینتر که قبلا نیز به جذب این بازیکن 23 ساله علاقه نشان داده بودند، وضعیت او را زیرنظر خواهند داشت. 

اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم