Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مأموریت‌های اورژانس استان اصفهان در زمینه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲ مأموریت اورژانس با این موضوع بوده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد مأموریت ۶۴ مصدوم نیاز به دریافت خدمات درمانی داشته‌اند، ابراز داشت: همچنین ۹ نفر از کسانی که دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده‌اند نیز از ابتدای سال جاری تاکنون در استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان سهم شهر اصفهان از میزان حوادث گازگرفتگی را ۲۶ مورد اعلام کرد و تصریح کرد: از این تعداد مأموریت ۱۷ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند، هشت نفر به صورت سرپایی درمان و یک نفر نیز فوت شده است.

وی افزود: در شهرستان سمیرم نیز در سال جاری سه مورد مرگ ناشی از گازگرفتگی و در نجف آباد نیز دو مورد مرگ ناشی از گازگرفتگی گزارش شده است.

مرگ جوان ۳۵ ساله در خمینی شهر بر اثر گازگرفتگی

راستین در خصوص جدیدترین گزارش گازگرفتگی در استان اصفهان نیز گفت: ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه صبح امروز گازگرفتگی در شهرک منظریه شهرستان خمینی شهر به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به این حادثه نیز یک دستگاه آمبولانس اعزام شده است.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه جوان ۳۵ ساله جان خود را از دست داده است، ابراز داشت: این جوان بر اثر نشستی گاز از بخاری دچار مسمومیت شده و جان باخته است.

کد خبر 5345140

منبع: مهر

کلیدواژه: گازگرفتگی غفور راستین اورژانس اصفهان یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر عکس استانها سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان استکبار ستیزی آمار کرونا بارش باران گرگان راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران اورژانس استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم

دریاچه سد آغچه در شهرستان بوئین میاندشت استان اصفهان و در نزدیکی روستایی با نام آغچه واقع شده است. روستای آغچه دارای چشمه‌ها و رودخانه‌های پرآب و فراوانی است و همینطور ارتفاعات بسیار زیبایی دارد که اغلب سفیدپوش است. یکی از زیبایی‌های این منطقه دریاچه سد آغچه است.

آب و هوای خنک این منطقه موجب گشته تا در فصل بهار و تابستان میزبان گردشگران بسیاری باشد.

شهروند خبرنگار ما دریاچه سد آغچه را به نمایش درآورد که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد