Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شرایط کرونا در استان سمنان، تاکید کرد: همزمان با نشست کرونای کشور، امروز ستاد مقابله با کرونا در سطح استان سمنان نیز تشکیل جلسه داد و متأسفانه دو شهرستان شاهرود و دامغان همچنان در وضعیت قرمز باقی ماندند.

وی با بیان اینکه دو شهرستان استان سمنان شامل سمنان و گرمسار در وضعیت نارنجی قرار دارند، افزود: چهار شهرستان دیگر شامل میامی، سرخه، مهدی شهر و آرادان شاهد وضعیت زرد کرونایی هستند لذا از مردم می‌خواهیم که رعایت پروتکل‌ها را مد نظر خودشان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کسبه

استاندار سمنان با بیان اینکه بازاریان همچنان که مشغول به کسب و کار هستند، می‌بایست پروتکل‌ها را رعایت کنند تا بتوانیم به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم، بیان داشت: در صورت عدم رعایت مسائل و پروتکل‌های مرتبط با کرونا، قطعاً وضعیت ما در سطح استان نگران کننده خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه در بحث استفاده از واکسن در دز اول از میانگین کشور بالاتر هستیم، گفت: میانگین کشور برای افراد بالای ۱۲ سال هم اکنون ۸۱ درصد است اما در سطح استان سمنان این شاخص به ۸۶ درصد نیز رسیده است.

وی با بیان اینکه در دز دوم نیز به همت دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود از میانگین کشوری بالاتر هستیم، ابراز کرد: حتی اگر ۱۰۰ درصد مردم استان واکسینه شوند اما پروتکل‌ها رعایت نشود جای نگرانی وجود دارد لذا واکسیناسیون حتماً باید با رعایت پروتکل‌ها، فاصله اجتماعی و … همراه باشد تا نتایج بهتری بگیریم.

تابع ستاد ملی کرونا هستیم

استاندار سمنان با بیان اینکه در مقوله مدارس، تابع دستورالعمل ستاد ملی کرونا هستیم، گفت: به مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز اعلام شده که هر تصمیمی در ستاد ملی گرفته شود، لازم الاجرا است و بر اساس رنگ بندی می‌بایست شرایط لحاظ شود.

هاشمی با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان استان سمنان نیز خوشبختانه با همت مسئولان ذی صلاح از میانگین کشوری بالاتر هستیم، گفت: استقبال خوبی از واکسن در بین دانش آموزان شده و لازم است آن دسته از خانواده‌هایی که موفق به دریافت واکسن برای فرزندان شأن نشده‌اند، سریعاً اقدام کنند زیرا بحث مدارس برای ما بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه کرونا در بین برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نیز عادی شده است، بیان کرد: تیم بازرسی فقط برای ادارات منظور شده که بازدید میدانی‌ها در بین نهادها و ارگان‌ها صورت گیرد تا شاهد رعایت کامل پروتکل‌ها باشیم. از سوی دیگر در این بازرسی‌ها اگر اداراتی مسائل و پروتکل‌ها را رعایت نکنند، حتماً به آنها تذکرات داده می‌شود زیرا از مسئولان توقع بیشتر است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار کرونایی در سطح استان جان خود را از دست دادند، بیان داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه مردم الازمی است لذا برای کمک به کادر درمان که ۲۰ ماه است خالصانه تلاش دارند، می‌بایست همراهی کرد در پایان نیز باید گفت کرونا مقوله‌ای است که نباید عادی انگاری شود و می‌بایست همه با تمام توان در برابر آن ایستادگی کنیم.

کد خبر 5345131

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد رضا هاشمی ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا استانداری سمنان یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر عکس استانها سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان استکبار ستیزی آمار کرونا بارش باران گرگان راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران رعایت پروتکل ها سطح استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عاقبت سلبریتی هایی که به ایران پشت پا زدند چه شد؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ببینید | عاقبت سلبریتی هایی که به ایران پشت پا زدند چه شد؟
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند