Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:13:36 GMT

بارش‌های پاییزی امروز و فردا در کاشان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۶۵۲۹

بارش‌های پاییزی امروز و فردا در کاشان ادامه دارد

عباس ارغوانی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا با بیان اینکه روند کاهش دما تا روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه دارد، افزود: با توجه به اینکه سامانه بارشی با کاهش محسوس دما همراه است، بارش باران و البته برف در ارتفاع‌های بالای ۲ هزار و ۵۰۰ متر دور منطقه کاشان از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه در ۴۸ ساعت گذشته بیشنیه دمای هوای منطقه کاشان ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش یافته است، به افرادی که قصد عزیمت به نقاط کوهستانی دارند، توصیه کرد با توجه به شرایط منطقه، تجهیزات ایمنی و وسایل لازم همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره هواشناسی کاشان اظهار داشت: بیشترین مقدار بارندگی در ۷۲ ساعت گذشته در این منطقه با ۶۳ میلیمتر مربوط به شهر قمصر و کمترین بارش با ۱۱ میلیمتر مربوط به جوشقان قالی، کامو و چوگان است.

وی، مقدار بارش در ۷۲ ساعت گذشته در کاشان ۲۹ و نیم، آران و بیدگل ۱۸ و ۲ دهم، بزرک ۲۵ و نیم، نیاسر ۲۹ و نیم، دهزیره و فخره ۳۳ ، حسین‌آباد کویر ۲۹، آب‌شیرین ۲۶ و نیم، تقی‌آباد ۱۷ و ۹ دهم و محمدآباد را ۲۳ میلیمتر اعلام کرد.

ارغوانی با بیان اینکه دمای اکنون هوای کاشان ۱۲ درجه سانتیگراد است، اضافه کرد: کمینه و بیشینه هوا نیز به ترتیب ۱۰ و ۱۴ درجه سانتیگراد است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها بارندگی کاشان آران وبیدگل سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی کاشان آران وبیدگل بارندگی کاشان آران وبیدگل سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش های بهاری امروز و فردا در برخی مناطق فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فعالیت سامانه بارشی همچنان در برخی مناطق استان ادامه دارد. شدت بارش ها برای فردا  هم در مناطق شمال غرب فارس خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • باد و باران پدیده غالب اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان
  • ادامه بارش های بهاری امروز و فردا در برخی مناطق فارس
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • ادامه بارش‌ها در برخی مناطق کرمان
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • سامانه بارشی در راه کرمان