Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در دیدار با رئیس حوزه علمیه استان اردبیل برنامه ریزی کلان در ورزش را راه گشای پیشرفت در ورزش عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، دکتر انوشیروانی در دیدار با نوروزی رئیس حوزه علمیه استان اردبیل با اشاره به اینکه برنامه ریزی کلان در ورزش را راه گشای پیشرفت در ورزش می باشدگفت: در ورزش باید به فکر سرمایه گزاری و برنامه ریزی کلان باشیم و از برگزاری برنامه های منفعل و بدون تاثیر در حوزه وررش و جوانان پرهیز بکنیم،

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل افزود: ورزش استان اردبیل با توجه به رزومه بسیار قوی و قهرمانان به نام در حوزه قهرمانی به لحاظ زیر ساختی در فقر کامل بسر می برد و به دنبال رفع این کمبود خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر انوشیروانی اضافه کرد: ایجاد توازون در بحث ایجادزیر ساخت ها در بستر سازی برای ورزش و ایجاد فضاهای ورزشی در اولویت می باشد و این توازون در استان اردبیل در سالهای گذشته رعایت نشده است که امروز شاهد این هستیم که در شهرستان اردبیل ۷ صدم درصد برای هر نفر فضای ورزشی ایجاد شده است و شهرستانهای کوثر و نیر از بیشترین سرانه ورزشی در سطح استان برخوردار هستند.

او تصریح کرد: اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل در حوزه جوانان هم با اقدام به ایجاد ۹۰ سازمانهای مردم نهاد جزو ۵ استان برتر می باشد و از این تعداد سازمان بیش از ۷۰ درصد آنها فعال می باشد و در حوزه های مختلف ازدواج، تحکیم بنیان خانواده، برنامه های فرهنگی و اجتماعی و اشتغال در سطح استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف آماده همکاری با حوزه علمیه استان خواهیم بود افزود: برای ایجاد فضاهای ورزشی با حوزه علمیه همکاری لازم را خواهیم داشت و بسترهای مناسب را برای ورزش طلاب در سطح استان اردبیل فرهم خواهیم ساخت و در برگزاری دوره های آموزش مربی طلاب در رشته های مختلف همکاری های لازم را انجام خواهیم داد و از ظرفیت روحانیون در بحث ترویج و تبلیغ در برنامه های ورزشی و جوانان استفاده خواهیم کرد.

   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا حوزه علمیه سرمایه استان اردبیل فقر اداره کل ورزش فرهنگی و اجتماعی اشتغال اردبیل برنامه ریزی کلان استان اردبیل حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم روز پنجشنبه در دیدار با اساتید مدارس حوزه علمیه تبریز افزود: عدم تبعیض در مراکز علمی موجب افزایش انگیزه و دل گرمی اساتید می‌شود.

وی بابیان اینکه معلمی شغل انبیاست، از اساتید حوزه خواست در کنار علم به تزکیه، تربیت و اخلاق توجه ویژه‌ای داشته باشند و دانشجویان باشعور و آگاهی تربیت کنند.

رئیس شورای عالی مدیریت حوزه علمیه استان با اشاره به اینکه معلم می‌تواند به آگاهی نسل جوان عمق ببخشد و جامعه را به سمت سعادت هدایت کند، بیان کرد: باید احترام، ادب و اخلاق در حوزه و دانشگاه حفظ شده و ارتقا یابد و به جامعه نیز تسری پیدا کند.

آل هاشم خاطرنشان کرد: معلمی یکی از صفات خداوند است و معلمان آن چیزی که بیان می‌کنند تجلی علم حق است.

وی با اشاره به اینکه معلمان فارغ از مسائل مادی و دنیوی با عشق و علاقه فعالیت می‌کنند و این بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: معلم و استاد همواره باید مورد تکریم قرار گیرند و انتظارشان از جامعه و نظام آموزشی، ادب و حسن خلق است.

وی تأکید کرد: تمامی مراکز علمی باید طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال" جهش تولید با مشارکت مردم" داشته باشند و معلمان و اساتید اهمیت این نامگذاری را برای مخاطبان خود تبیین کنند.

کد خبر 6095206

دیگر خبرها

  • مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند