Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@03:54:11 GMT

انتخابی مناسب، تاثیری شگرف در استایل شما

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۶۷۸۹

انتخابی مناسب، تاثیری شگرف در استایل شما

صراط:

در کشورمان با توجه به پوشش و حجاب اسلامی رایج، استفاده از شال و روسری یکی از موارد اصلی در انتخاب لباس بوده و بسیاری از خانم‌ها در انتخاب شال و روسری متناسب با موقعیت، توجه خاصی به خرج می‌دهند. لذا فروشگاه‌‎ها و برندهای بسیار زیادی در سرتاسر کشور و به صورت آنلاین یا حضوری ایجاد شده‌اند که کیفیت و تنوع گوناگونی را عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته لازم به ذکر است که استفاده از شال و روسری فقط به کشور ما و دیگر کشورهای اسلامی ختم نمی‌شود؛ هرچند که در کشورهای اسلامی جزو پوشش اصلی خانم‌ها به شمار می‌رود ولی امروزه در سراسر دنیا از این آیتم به عنوان اکسسوری پوششی و غیر پوششی در استایل‌های مختلف استفاده می‌شود و به تازگی جای خود را در دنیای مد و فشن بیش از پیش پیدا کرده است و افراد به طرق زیادی از آن در استایل‌ها به کار می‌برند تا از سادگی استایل‌ها کاسته شده و به خاص بودن آن بیافزایند.

بنابراین استفاده از شال و روسری، می‌تواند در چشمگیر شدن پوشش در موقعیت‌های متفاوت کمک کند. البته با انتخابی درست با توجه به نوع پوشش و لباس و موقعیت. به طبع، استفاده از این پوشش در موقعیت‌های خاص مانند مجالس گوناگون با استایل‌های عادی و روزانه و خیابانی کمی متفاوت است و این مناسبت‌ها نیازمند شال‌های مجلسی هستند که برای انتخاب نوع، رنگ، طرح و مدل شال مجلسی باید به عوامل متفاوتی توجه کرد؛ به عنوان مثال علاوه بر موقیعت و مناسبت مجلس، نوع لباس شما، بلندی و کوتاهی آن و حتی آرایش صورت در انتخابی مناسب دخیل هستند.

البته شال مجلسی علاوه بر مدل پارچه و دوخت و طرح و نقش آن، با پارچه‌های متفاوتی نیز ارائه می‌شود که معمولا این پارچه‌ها سبک و از جنس حریر، ابریشم و از این دست پارچه‌ها هستند و حسابشان با شال و روسری‌های دیگر جداست. چرا که در مجالس گوناگون، معمولا موها نیز آرایش شده و مدلی دارند که شالی سبک در حفظ این مدل می‌تواند کمک کننده باشد.

البته صرف نظر از جنس پارچه، اگر شالی با پارچه‌ای دیگر نظر شما را جلب کرده و متناسب لباس و آرایشتان است، خود را محدود نکنید. شما می‌توانید آن را با توجه به استایلتان ست کنید. مثلا با اکسسوری‌های مناسب شال و روسری یا نوع پوشیدن، فرمی مجلسی و خاص ایجاد کرده و استایل خود را زیباتر کنید.

 گاهی حتی از شال مجلسی به عنوان شنلی سبک روی دوش‌ها یا شالی سبک برای پیچیدن دور گردن هم می‌توان استفاده کرد و زیبایی و جلوه‌ی این اکسسوری را به این نحو هم حفظ نمود و آن را از استایل خود حذف نکرد.

مجالس گوناگون نیازمند شال و روسری متناسب با خود هستند و  باید در انتخاب شال و روسری دقت نمود. به عنوان مثال متخصصین مد معمولا یک پیراهن بلند را با شالی سبک ست می‌کنند؛ یا کت و شلوارها را به دلیل یقه‌های بزرگ و کار شده با روسری‌‌های کوتاه متناسب می‌دانند، یا یک لباس شلوغ و پر از طرح و رنگ را با شال یا روسری ساده و بالعکس، لباس ساده را با شال و روسری طرحدار و نگین‌دار بسیار زیبا خواهد شد.

بگذارید نکته‌ای را گوشزد کنیم. در استفاده از شال‌های طرحدار و نگین‌دار بسیار دقت کنید؛ چرا که ست شدن یک شال با طرحی بسیار زیبا و لباسی بسیار گران‌قیمت در صورت عدم تناسب این دو، باعث از بین رفتن جلوه‌ی هر دو می‌شود و هزینه‌ی صرف شده و مدل زیبای لباس و شال را از چشم می‌اندازد و نه تنها چشم نواز نخواهد بود بلکه باعث خستگی چشم‌ها شده و به اصطلاح چشم را می‌زند.

تا اینجای مقاله درباره‌ی اهمیت شال مجلسی و انواع ست کردن‌ها صحبت کردیم؛ اما نکته بسیار مهم در انتخاب شال مجلسی دقت به کیفیت آن علاوه بر به مدل لباس و آرایش مو و صورت است. کیفیت شال مجلسی با توجه به قیمت و جنسی که دارند بسیار مهم است.

معمولا شال‌های مجلسی، به دلیل نوع پارچه و متریال به کار رفته در آن قیمت نسبتا بالایی دارند. اما شما باید از کیفیت این اکسسوری مهم نیز اطمینان حاصل کنید و این اطمینان تنها با خرید از فروشگاه‌های معتبر حاصل می‌شود.

همان طور که بالاتر ذکر شد، در کشور ما فروشگاه‌های متعددی برای فروش شال و روسری وجود دارد که اکثر آن‌ها بر شال‌های مجلسی سرمایه‌گذاری می‌کنند و قفسه‌ یا بخشی از فروشگاه را به این محصول خاص اختصاص می‌دهند؛ اما کیفیت و قیمت مناسب آن هم به صورت یکجا بسیار محدود است.

در اینجا می‌خواهیم از فروشگاهی معروف اسم ببریم که اکثر خانم‌ها آن را می‌شناسند و خرید خود را از این برند معروف در حوزه‌ی شال و روسری انجام ‌می‌دهند؛ چرا که کیفیت و قیمت و تنوع را با هم پوشش می‌دهد.

"شالمد" یکی از فروشگاه‌های شال و روسری است که متناسب با هر سلیقه‌ای، هر موقعیت و مناسبتی، در رینج‌های قیمتی مناسب محصول ارائه می‌کند.

البته فروش محصولات توسط این برند تنها به فروش آنلاین محدود نبوده و شما می‌توانید شعبات تایید شده‌ی این برند را در سرتاسر کشور ببینید. تمامی شعبات اجناس تایید شده توسط برند را به فروش می‌رسانند و قیمت و کیفیت در آن‌ها کاملا تضمین شده بوده و گارانتی ماهانه ارائه می‌دهند.

شال مجلسی نیز یکی از اصلی‌ترین انواع مدل‌های ارائه شده در فروشگاه "شالمد" است که به ط ور تخصصی برای ارائه‌ی این محصولات عمل کرده و توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را کسب کنند؛ چرا که تنوع فراوان و کیفیت بی‌نظیر شال‌های مجلسی متناسب با هر سلیقه‌ای در این فروشگاه وجود دارد و توجه همه، حتی سخت و خاص پسندان را به خود جلب می‌کند.

توصیه می‌کنیم اگر به دنبال خرید شال مجلسی خاص و جذاب هستید، در سایت این برند محبوب در قسمت شال مجلسی مراجعه کنید و تنوع را در آن مشاهده کنید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شال و روسری برند شال و روسری دنیای مد فروشگاه شال و روسری استفاده از شال شال و روسری استایل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟

به گزارش تابناک، پس از بررسی های متعدد و حدس و گمان های مختلف، در نهایت رنگ هلویی مخملی با کد رنگ PANTONE 13-1023، به عنوان رنگ سال جدید انتخاب شد. این رنگ آرام و ملایم می تواند تمایل به رشد را در افراد مختلف نشان دهد. موسسه پنتون این رنگ جذاب را به عنوان یک رنگ گرم و حساس معرفی می کند. رنگی که می تواند احساس لطافت، ملایمت و حس نوع دوستی را به اطرافیان ما القا کند.  رنگ هلویی از نظر طیف رنگی بین نارنجی و صورتی قرار می گیرد.

لطافت این رنگ می تواند احساس مثبتی را به ما منتقل کند. به علاوه، کم رنگ بودن آن باعث می شود بتوانیم هلویی را به راحتی در کنار رنگ های متنوع به کار ببریم. البته بدیهی است که این رنگ در کنار برخی رنگ های خاص جلوه بسیار زیباتری دارد. در ادامه، این رنگ ها را نیز با هم بررسی می کنیم تا شما بتوانید با استفاده از رنگ سال ۱۴۰۳ یک استایل بی نظیر داشته باشید.

 

گسترش فناوری ها، رشد جمعیت، تغییرات متداوم در همه حوزه ها و دلایل بسیار دیگری وجود دارند که باعث شلوغی زندگی روز مره انسان ها در عصر جدید شده اند. در میان این آشفتگی ها گاهی فراموش می کنیم که علاوه بر توجه به دستاورد ها، رویداد های بیرونی و جلوه ظاهری، باید به درون خود و آرامش ذهنی و روحی هم توجه کافی داشته باشیم. پنتون با انتخاب رنگی که نمادی از توجه به سلامت روحی است این نکته را به ما یادآوری می کند. در حقیقت، رنگ هلویی ۱۴۰۳ نماد آرامش و توجه به خود است.

1. رنگ های خنثی

رنگ هلویی یک رنگ بسیار ملایم است و به همین دلیل، با طیف زیادی از رنگ ها هماهنگ می شود. پالت رنگی خنثی، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کنار این رنگ جذاب است. رنگ های سفید، طوسی و مشکی می توانند جلوه این رنگ لطیف را بسیار بیشتر کنند. اگر هلویی را در کنار سفید استفاد کنید، یک استایل شیک به شما می دهد، این ترکیب رنگ می تواند انتخاب ایده آلی برای روز های گرم تابستان باشد.

اگر می خواهید، رنگ هلویی در استایل شما بیشتر بدرخشد، باید آن را در کنار مشکی استفاده کنید. این ترکیب رنگ، یک استایل جسورانه و نفس گیر را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین، یک استایل با پایه رنگ مشکی و اکسسوری های هلویی می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد. به این ترتیب یک استایل کم ریسک با به کار گیری رنگ سال خواهید داشت.

 2. استایلی جذاب با هلویی و طیف کرم-قهوه ای

به طور کلی، لباس هایی با تناژ کرم تا قهوه ای، باعث می شوند استایلی شیک و تا حدودی رسمی داشته باشید. این رنگ ها بسیار پرکاربرد هستند و به همین دلیل هماهنگی خوب آن ها با رنگ سال ۱۴۰۳ می تواند خبر خوبی باشد. برای داشتن یک ظاهر کلاسیک می توانید از ترکیب این رنگ ها در کنار هم استفاده کنید. همچنین، ست های دارای رنگ قهوه ای بیشتر برای رویداد های رسمی مناسب هستند. در حالی که، ترکیب کرم و هلویی یک ترکیب راحت است و می توانید هنگام مسافرت یا در جمع های خودمانی از این استایل استفاده کنید.

3. استایل مونو کروم

هلویی هم مثل هر رنگ دیگری می تواند برای یک استایل مونوکروم مورد استفاده قرار بگیرد. چنین ترکیب رنگی می تواند نمایانگر ظرافت و جذابیت باشد. همچنین، برای این که کمی از یکنواختی خارج شویم، می توان از طیف های مختلف رنگ هلویی یا رنگ های نزدیک به آن استفاده کرد. مثلاً صورتی کمرنگ، نارنجی کم رنگ، صدفی و آجری می توانند برای یک استایل مونوکروم جذاب انتخاب های خوبی باشند. به یاد داشته باشید که اگر استایل مونوکروم را انتخاب کردید، حتما در یک بخش از پوشش خود، یک رنگ متضاد را استفاده کنید. مثلا اگر همه لباس های شما هلویی باشد، استفاده از کیف و کفش سفید در کنار آن بسیار جذاب خواهد بود.

 

4. ترکیب رنگ سال 1403 با آبی آسمانی

یکی از رنگ هایی که در ترکیب با رنگ هلویی بسیار جذاب است، آبی آسمانی است. رنگ هلویی یک رنگ گرم و آبی یک رنگ سرد است. به همین خاطر، این دو می توانند مکمل های خوبی برای هم باشند. علاوه بر این، استایلی با این طیف رنگی از مهمانی تا پیاده روی، همه جا می تواند کاربردی باشد. استایل پیشنهادی ما با این پالت رنگی، استفاده از شلوار جین آبی آسمانی، یک بلوز هلویی و کت سفید است. همچنین، اکسسوری هایی مثل عینک، ساعت، دستبند، شال گردن و … نیز با رنگ هلویی می تواند استایل شما را تکمیل کنند.

استفاده از این ترکیب رنگی در دکوراسیون هم بسیار جذاب خواهد بود. در حقیقت این دو رنگ در کنار هم به شما احساس سر زندگی و نشاط را القا می کنند. مثلا می توانید رد رنگ مبلمان، پرده ها، کوسن ها، روتختی و … از رنگ ترند سال جدید در ترکیب با آبی استفاده کنید.

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • (عکس) استایل جدید و غیرمنتظره دیوید بکام
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر