Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:23:30 GMT

آمریکا ببر کاغذی است/رواج معماری غربی در شهرسازی ها

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۶۸۱۱

آمریکا ببر کاغذی است/رواج معماری غربی در شهرسازی ها

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر شنبه در دیدار مدیر جدید حوزه‌های علمیه استان با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکایی‌ها و دزدی دریایی این کشور اظهار داشت: با این حال این کشور مقابل چند قایق دریایی سپاه، جرئت رویایی و اقدام نداشته است.

وی از آمریکا به عنوان ببر کاغذی یاد کرد و گفت: آنها در مقابل ما عاجز هستند و قدرتی ندارند و کاری جز اینکه اقتصاد را خراب کنند و تحریم‌های خارجی و داخلی را دامن زنند، ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره علامه حسن زاده آملی، از ایشان به عنوان ستاره‌ای در آسمان عرفان استان یاد کرد و رحلت حجت الاسلام طاهری مدیر اسبق حوزه‌های علمیه استان را تسلیت گفت.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اهمیت حوزه‌های علمیه یادآور شد: اگر حوزه از خط اصلاح فاصله گیرد می‌تواند خطرناک باشد و تربیت طلبه بی اخلاق و بی تعهد نیز به ضرر جامعه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه حضرت امام راحل، مقام معظم رهبری، آیت الله کوهستانی، ایازی، حسن زاده آملی و غیره از جمله خروجی‌های حوزه‌های علمیه به شمار می‌روند، گفت: حوزه داری و حوزه سازی مسئله مهم است.

وی با اظهار اینکه شهرسازی‌های ما براساس الگوی معماری غربی است، گفت: این درحالی شهرسازی باید طبق الگوی معماری اسلامی و سنتی باشد.

آیت الله لائینی با تاکید براینکه طلبه باید غیرت رهبری داشته باشد، گفت: حوزه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز دارد باید انتظارات را برآورده کند.

امام جمعه ساری خواستار بهره گیری از قوت‌های حوزه علمیه شد و توجه به معیشت و آسیب شناسی مدارس حوزه را الزامی دانست.

کد خبر 5345144

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در مازندران حوزه علمیه یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر عکس استانها استانداری سمنان سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا استکبار ستیزی بارش باران گرگان راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران حوزه های علمیه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • چالش‌های معماری و شهرسازی ایران
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند