Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر سیدجواد حسینی افزود: همه ما به دنبال بازگشایی مدارس متناسب با دستورالعمل‌های صادره بهداشتی هستیم تا فضاهای آموزشی با حضور دانش‌آموزان در کلاس درس رنگ‌ و بوی واقعی خود را پیدا کند.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شرایط مدارس با دانشگاه‌ها به‌ دلیل اختلاف ۱۰ برابری تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان کاملاً متفاوت است و ما در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد حدود ۵۰ هزار دانشجو و حدود ۵۰۰ هزار دانش‌آموز داریم که این اعداد با یکدیگر قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حسینی تصریح کرد: ما در عمل به مسوولیت و رسالت اجتماعی خود در کنار آموزش و پرورش قرار گرفته ایم تا بهترین تصمیم را در خصوص زمان و نحوه بازگشایی مدارس بگیریم، اما بی‌شک شرط نخست در انجام این کار، انجام واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

وی موضوع مهم دیگر را بحث واکسیناسیون والدین دانش‌آموزان و رانندگان سرویس مدارس دانست و تأکید کرد: از آموزش و پرورش می‌خواهیم مشخصات و اطلاعات رانندگان سرویس مدارس و والدین دانش‌آموزان را در اختیار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دهند تا ظرف مدت ۲۴ ساعت از طریق سامانه‌ها و داده‌های موجود وضعیت انجام و یا عدم انجام واکسیناسیون آنها بررسی شده و سپس تصمیم‌گیری لازم در این خصوص صورت پذیرد.

دکتر حسینی با بیان اینکه دغدغه دیگر ما در این روزها انجام به‌موقع واکسیناسیون کرونا و رسیدن به وضعیت ایده‌آل قبل از آغاز روزهای سخت موج ششم بحران کرونا است، خاطرنشان کرد : اگر در خانواده‌ای یک نفر مبتلا شود، سایر اعضای خانواده هم به‌ دلیل ارتباطی که با آن فرد دارند، تا پایان زمان معین شده نمی‌توانند واکسن دریافت کنند و همین وضعیت شامل افراد دیگری هم که با این فرد در ارتباط بوده اند، نیز می‌شود.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ما هر کاری را که در مدارس انجام می‌دهیم در راستای حفظ سلامت فرهنگیان و دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها است و تمامی برنامه‌هایی که اجرا می‌شود متناسب با دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد طرح واکسیناسیون کرونا بازگشایی مدارس واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی مشهد فرهنگیان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد طرح واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا مشهد طرح واکسیناسیون کرونا بازگشایی مدارس واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی مشهد فرهنگیان دانش آموزان دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل_چ (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند