Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:51:28 GMT

فرماندار جدید زنجان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۶۸۵۷

فرماندار جدید زنجان معرفی شد

فرماندار جدید زنجان روز شنبه در مراسم معارفه با اشاره به اینکه درمدت فعالیت کاری، باید پاسخگوی اقدامات خود در شهرستان باشم، افزود: تراکم کاری و رفع مشکلات مردم در هر شرایطی نباید موجب رنجش مدیران شود.

خالقی همکاری های بین بخشی برای خدمتگزاری به مردم را مهم و ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و اضافه کرد: در شهرستان ها باید مدیران پاسخگوب مسائل باشند، اما این مساله بطور معمول در شهرستان مرکز استان مغفول می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مرکز استان تنه درخت استان محسوب می شود، اظهار داشت: نباید از این تنه غفلت کرد، باید قوی‌ترین مدیر در مرکز قرار داده شود و مدیران شهرستان زنجان در ارائه عملکرد اول باشند.

خالقی  با بیان اینکه به لحاظ تناسبی که خواهیم بست، مدیران شهرستانی را با مراکز ۳۱ استان مقایسه خواهیم کرد افزود: به نسبت اعتبار و جمعیت برش ها ارائه خواهد شد و ادارات در مقایسه با استان های دیگر به لحاظ  جایگاه مورد ارزیابی خواهد گرفت.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه قبول ندارم که مدیر شهرستانی فقط منتظر کارتابل باشد، گفت: امیدوارم  طی مدت یک هفته مدیران شهرستانی برنامه‌های خود را  ارسال کنند تا نسبت به ارزیابی اقدامات انجام گرفته مبادرت شود.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز ازحاشیه ها ادامه داد: مدیر اجرایی باید حواشی را رها کند و خدمتگزاری به مردم را در اولویت قرار دهد.

 رضا عسگری، فرماندار سابق زنجان نیز در این مراسم با تقدیر از همراهی دستگاههای اجرایی شهرستان در تحقق برنامه های هدف گذاری شده خاطرنشان کرد: افتخار آفرینی دانش آموزان زنجانی در کنکور سراسری و کسب مدال های رنگارنگ در المپیاد کشوری از برنامه ریزی و هدف گذاری دقیق حکایت دارد.

پرویز خالقی که پیش از این فرمانداری سلطانیه و مدیر عامل شرکت غله زنجان را در کارنامه کاری خود دارد، به عنوان فرماندار زنجان جدید معرفی شد.

برچسب‌ها دولت زنجان مراسم تودیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت زنجان مراسم تودیع دولت زنجان مراسم تودیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار